Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez SKrK » 2011-11-10, 17:33
przez DEAIR » 2011-11-12, 08:32
przez chaves » 2011-11-13, 23:34
przez PeeLeeN » 2011-11-16, 15:36
przez perla212267 » 2011-11-19, 19:36
przez PeeLeeN » 2011-11-21, 14:11
przez adi469 » 2011-12-01, 15:31
przez Soleris » 2011-12-01, 18:31
przez adi469 » 2011-12-03, 20:40
przez DEAIR » 2011-12-04, 15:57
przez perla212267 » 2011-12-04, 16:53
przez PeeLeeN » 2011-12-06, 13:00
przez Michau » 2012-01-19, 21:45
przez toomek_124 » 2012-01-24, 20:32
przez lenio1119 » 2012-02-03, 16:45
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości