Na chwile obecną jestem na etapie rozmów z producentami części blacharskich, a rozchodzi się mianowicie o błotniki przednie do II generacji. Wiem ze znaleźć OEM bez szpachli jest problemem dlatego zainteresowałem sie zamiennikami Duńskiej firmy ponieważ sa póki co najlepsi w wyrobie zamienników karoserii
czy ktoś byłby chetny na nowe błotniki do swojego reksa... pytam bo im wieksza ilość tym niższa cena a nie ukrywam że rozmowy zaczeły sie od 800 stówek za sztuke to im powiedziałem ze maja spierd.... , ale w sumie to im sie nie dziwie bo takie ceny są za te błotniki chociażby za granicą ( niemcy ruski, stany )
na chwile obecną zszedłem z ceną do 550zł co i tak jest dla mnie bardzo duzo za kawałek blachy... myślę że zejdą jeszcze z ceny parę złotych
jakie są wasze opinie w tym temacie, kto byłby chętny na takowe blachy...
jedyny minus jaki jest to to ze nie ma otworu na kierunkowskaz z boku ale to jest akurat szczegół
500zl za blotnik w stanie IDAELNYM i o IDEALNYM spasowaniu to nie jest jakas kosmiczna cena.
Biorac pod uwage ile kosztuja 20letnie blotniki w stanie IDEALNYM i to, ze jest ich CORAZ MNIEJ.
Cena ok.
A jak nie to czas na e36 albo golfa 2/3 gdzie pelno zamiennikow
za niecałe 3 tygodnie bede miał jeden komplet u siebie to sprawdze jak sie pasuje z reszta karoserii i czy warto bedzie to w ogole sciągać bo jak nie bedzie zainteresowania to po co..
Taaa klokkerholma, maja przednie blotniki w ofercie ale dystrybucja na Polske juz sie skonczyla, nawet w katalodu iparts-a sa za 185zl ale jak chcialem zamowic to powiedzielu mi ze nie ma takiej opcji w tej cenie i co moga mi zaproponowac to 700zl za sztuke i musza sciagac hahaha idioci ale mam swoj kontakt i bedzie napewno taniej niz 600zl czekam 3tygodnie i dam znac co, jak, gdzie i dlaczego
Znaleźć błotnik w dobrym stanie to problem? za 200-300 chyba da się to zrobić, nie mówię że bez wgniotek bo to nie realne przez tyle lat użytkowania. Dobry blacharz ogarnie błotnik z minimalną ilością szpachli czyli cienką warstwą która nie będzie pękała jeśli jest porządnie zrobione.
Druga sprawa po co szukać po świecie ideałów jeśli i tak auto nie będzie stało w muzeum tylko w weekendy będzie przyjmowało kamyki i inne drogowe syfy na klate
Trzecia sprawa... przecież i tak każdą prędzej czy później czeka spawanie reperaturek więc i tak na samochodzie będzie co nieco szpachli
I na koniec sprawa drzwi, znaleźć idealne to tylko w ASO na magazynie jak jest , każde drzwi muszą mieć jakieś małe parkingowe wgniotki które trzeba wyrównać. Podsumowując - szpachla musi być, mało ale zawsze jest
No fakt jest trochę te 550 zł ale jak by ładnie pasowały to i ja może bym się skusił.Ten kto pisze że łatwo jest dostać ori w dobrym stanie to widać że nigdy nie szukał.
Także czekam na info, ostatnio ktos na parkingu smasakrowal mi prawy błotnik Pasażer wsiadajac nie zauważył i dołożyło sie do tego uszkodzenie drzwi, a reks 6 mies temu wyjechał od lakiernika