MODEL: 1995, eg4 hb, 3 SILNIK: k20a2 stock UKLAD DOLOTOWY: ssacy RBC,cai 3" filtr AEM UKLAD WYDECHOWY: kolektor i wydech custom 2,5'' ELEKTRONIKA: Hondavert UKŁAD NAPĘDOWY: stock ,alu 14'' na lato team dynamics 15' ZAWIESZENIE: jakies coiloversy ale potrzebne cos lepszego UKŁAD HAMULCOWY: i tu mamy.. serieeee;p BODY-KIT: maska laminat czarny mat,ambery i to by było na tyle;p ma byc sleeper:) ŚRODEK: wydmuszka,zegary ep3, gałka zmiany biegów typeR CAR-AUDIO: nie no niema gdzie takie rzeczy Moc: 250,3hp 235,3nm
Czasy kreci adekwatne przy.mocy 238hp najlepsze et bylo 13.200 ralf dragowym 4genem z k20a o.mocy ok 270hp wykrecil bardzo podobny czas wiec wydaje sie.wiarygodna.a.jesli nie.starczy mi to ze zapierdala;)
10.czerwca zawitalem na kolejna edycje zawodow automotosprintu do Hoskovic niestety tym razem 4 miejsce w pierwszym półfinale przegrałem o 0.04 sek a w jezdzie o 3 miejsce 3 bieg nie wszedł mi 2 razy;/ ale powróciłem z poprawiona zyciowka 12.989:) jechalem na profilach opona zrywała na 2 biegu i na 3 biegu
sezon konczymy z niepoprawiona zyciowka 12.98 oraz wicemistrzostwem Polski 2017 w klasie Profi FWD na !! sezon 2018 zapowiada sie bardzo owocnie i bedzie smierdział kolejna życiówka;)