Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Małek » 2012-10-19, 18:01
przez eithray » 2012-10-19, 18:07
przez Robs » 2012-10-19, 19:14
QowaX napisał(a):franko86krk napisał(a):Dużo miejsca od miski do ziemi ? Czy podobnie jak z H seria ?raczej zrobilismy go wyzej kosztem fajnej maski
franko86krk napisał(a):Dużo miejsca od miski do ziemi ? Czy podobnie jak z H seria ?
przez QowaX » 2012-10-20, 20:53
przez gilu89 » 2012-10-21, 00:42
przez Pinio » 2012-11-03, 21:31
przez Kodzak » 2012-11-21, 00:03
przez QowaX » 2012-11-21, 16:33
przez Ecik » 2012-11-21, 16:38
przez Kyjo » 2012-11-21, 17:26
przez melon » 2012-11-21, 17:54
przez koniu » 2012-11-21, 18:06
przez Karol Trelka » 2012-11-21, 18:12
przez Daniel's » 2012-11-21, 18:17
przez koniu » 2012-11-21, 18:21
Karol Trelka napisał(a):http://empireracing.pl/oferta-czesci-i-produktow-empire/
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości