Strona 6 z 8

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-21, 22:58
przez chudzina
magia, suty zerwane absolutnie, to jest po prostu sam miód. to oczywiście moje zdanie, ale nigdy bym nie zamienił tak dopranej pralki na jakiegokolwiek crxa. prela to inna klasa pojazdu, a IV gen to najlepsze, co zrobiono, statek kosmiczny na zewnątrz i w środku, uwielbiam te samochody.

wielkie gratulacje za takie prowadzenie samochodu.

pytanie - masz blacharza, który podejmie się cynowania, czy sam to wykonasz?

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-22, 19:40
przez dj-napster
chudzina napisał(a): nigdy bym nie zamienił tak dopranej pralki na jakiegokolwiek crxa. prela to inna klasa pojazdu, a IV gen to najlepsze, co zrobiono, statek kosmiczny na zewnątrz i w środku, uwielbiam te samochody.

wielkie gratulacje za takie prowadzenie samochodu.

pytanie - masz blacharza, który podejmie się cynowania, czy sam to wykonasz?



To prawda, Prelude ma wszystko lepsze, ale CRX to nietypowa puszka, ma fajny wygląd, małe gabaryty, jest niezawodny z powodu prostoty konstrukcji i daje odczuć zupełnie inne emocje podczas jazdy. W Prelude przyśpieszenie na naszych drogach do 180km/h nie robi wrażenia i strachu, w CRX to już dawka mega adrenaliny :)

Szczerze to i tak chyba bym był w stanie zamienić sie na EE8, choroba z młodości :D


Rozglądam sie za cynowaniem ale niestety pozostają tylko odległe warsztaty, jeden w Warszawie, drugi w Szczecinie, czyli 200km albo 400km. Niestety nie da się kupić blach bez wgniotek, w ASO też nie ma.

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-22, 20:49
przez atom1
przeciez nawet jak dasz b18 to skrzynie mozesz zostawic na linke org, a sam slupek praktycznie nie jest do poznania dla ludzi niewtajemniczonych

kurde to chyba najbardizej doposazona preluda jaka znam, w lublinie jest tez taki chory na preludy gosc NADOL mial ich kilkanascie ;-)) pewnie znasz

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-23, 07:52
przez Wenega
co tu pisać: jest mistrzostwo i jest ktoś bardziej yebnięty* niż ja :D :rotfl2:



*oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa :D

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-23, 16:42
przez MarO
Za cene tych fantów juz dawno bys miał EE :D

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-10-28, 19:25
przez dj-napster
MarO napisał(a):Za cene tych fantów juz dawno bys miał EE :D


Teoretycznie tak, ale praktycznie to mody sie robi stopniowo a na EE trzeba by miec cała kwote,

P.S. ostatnio pojechałem specjalnie 400km do Warszawy by porządnie ogarnąć pewną rzecz


Obrazek

powodem tego wyjazdu było wywalenie tego czegoś co brzydko wygląda i uzyskanie rasowego brzmienia silnika 2.2
Obrazek

Obrazek

jedyne co dobrego posiadałem w wydechu to rury z kwasówki
Obrazek

ale ktoś "mądry" pospawał je zwykłym drutem i spawy korodowały, więc zostało to pocięte i zespawane na nowo drutem nierdzewnym
Obrazek

środkowy tłumik był malutki i rezonował wydech przy 3.000rpm, zrobiony został więc dodatkowy duży, ta firma robi tłumiki od zera na miejscu by wykorzystać maksymalnie miejsce pod danym samochodem

Obrazek

Obrazek

końcowy też robiony na miejscu od zera z arkusza blachy
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jest to pełen przelot na którym o dziwo da się jeździć :D myślałem że będzie ciszej ale niestety całkiem cichy sportowy wydech to mit ;)
Auto w przyszłości będzie wystrojone tak by przekroczyć 200KM, dźwięk jest teraz nieporównywalnie wspaniały w porównaniu do tego co było wcześniej :D no i żadnego rezonowania w żadnym zakresie obrotów :ok:


Filmik jak mniej więcej to pracuje, niestety nie da się nagrać jak jest w rzeczywistości ale namiastka jest.
Trzeba słuchać na słuchawkach lub większych głośnikach bo telefony i laptopy nie grają niskich dźwięków

http://m.youtube.com/watch?v=bVLgw2HFzII

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-01, 20:15
przez Marek94
Makasra jak ty to auto pieścisz,po tych zabiegach to z garażu bym nie wyjechał bo był bym wystraszony.Co do cynowania kto ci to zrobi i za jaką kasę (pytam bo sam już o tym kiedyś myślałem ale stwierdziłem że dobry spawacz i zabezpieczenie konkretne tez będzie ok).Piszesz że musi być 200 km w crx żeby to jechało w dzisiejszych czasach powiem ci szczerzę że miałem 2 b18 z czego jedną mam nadal i b16 też jest u mnie i to wszytko było i jest w ee i takiej frajdy jak miałem śmigając b16a1 tylko na dolocie i przelocie nie da się opisać wiadomo że ponad 200km b goni lepiej ale stare dobre b16 ma to coś między innymi dźwięk przy przepianiu vtec charakterystykę no po prostu jest idealny do crx dlatego proponowałbym ci przy nim zostać.Sam buduje też jedno wariata a drugiego jak to mój kolega określa "zabytka" i na pewno b16 tam zostanie

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-01, 23:27
przez dj-napster
Marek94 napisał(a):Makasra jak ty to auto pieścisz,po tych zabiegach to z garażu bym nie wyjechał bo był bym wystraszony.Co do cynowania kto ci to zrobi i za jaką kasę (pytam bo sam już o tym kiedyś myślałem ale stwierdziłem że dobry spawacz i zabezpieczenie konkretne tez będzie ok).Piszesz że musi być 200 km w crx żeby to jechało w dzisiejszych czasach powiem ci szczerzę że miałem 2 b18 z czego jedną mam nadal i b16 też jest u mnie i to wszytko było i jest w ee i takiej frajdy jak miałem śmigając b16a1 tylko na dolocie i przelocie nie da się opisać wiadomo że ponad 200km b goni lepiej ale stare dobre b16 ma to coś między innymi dźwięk przy przepianiu vtec charakterystykę no po prostu jest idealny do crx dlatego proponowałbym ci przy nim zostać.Sam buduje też jedno wariata a drugiego jak to mój kolega określa "zabytka" i na pewno b16 tam zostanie


Też miałem nie wyjeżdżać ale nie mogę sie powstrzymać od jazdy, to nie egzemplarz kolekcjonerski żeby go pod kołderką trzymać.
Co do cynowania to chcę to zrobić w celu nie posiadania szpachli na tylnych nadkolach gdzie było spawane i wyrównywane, oraz w miejscach gdzie były wgniotki, szczególnie na drzwiach które nie mają fabrycznie listewek ochronnych. Pomimo że 2 lata już jeżdżę i z wilgocią/deszczem często miałem do czynienia to nic się nie dzieje ale nie o to tu chodzi tylko o komfort psychiczny ;)

Co do B16 to fajnie brzmi VTEC zgodzę się, ale w B18 nie gorzej a mocy i momentu więcej, C6 to było byłby wymarzony silnik w EE8, tam dźwięk jest cudowny i 190KM już było by dość szybkie przy tej masie.
Na prawdę te 150KM to jest za mało, dostępne jest przy końcu skali a moment malutki. Moja obecna Honda Prelude waży 1400kg, a po zapięciu 4 biegu zostawi w tyle EE8, a uważam że to słabe auto, takie do normalnej jazdy.
Seryjne EE8 w tych czasach zostanie złojone przez nieduże TDI, czego bym nie chciał oglądać :P , hałaśliwe układy wydechowe i stożki to tez nie dla mnie, najlepiej jak auto jest w miare ciche i szybkie.

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-02, 19:05
przez Marek94
Nie żebym wychwalał b16 ale złoiłem nim nie jedno tdi a nawet bmw 3.0 w majzlu i 2,8 w benzolu i silnik jest ekstra a to że moc jest u góry to właśnie co pasuje do takiego auta jak crx.
Ale muszę się z tobą zgodzić że b18 jeździ się wygodniej a jak wrzucisz coś z szperką i krótka skrzynia to wogule bajka bez problemu 5 wyprzedzasz.

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-13, 17:02
przez dj-napster
a mówię wpisze sobie jeszcze olx "EDFC" a może ktoś coś...

a rano tu już czym prędzej do gabloty i ogień! kierunek Szczecin czyli jakieś 200km od domu

Obrazek

mały postój na "kawke", jak wychodzę ze sklepu itp to wśród tych wszystkich oklepanych wynalazków ona się wyróżnia! :buja:
Obrazek

a oto efekt nagłej spontanicznej podróży :D :D :D
oczywiście nówka nie zakładany! i z dojazdem dużo mniej niż tutaj :wink: http://www.jdl-performance.com/zawiesze ... -edfc.html

Obrazek

:ok:


edit:

Obrazek

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-13, 17:49
przez eithray
Genialne graty! :ok:

Jakiej średnicy masz nowy wydech? Na El-Tec'u rezonans przy ok 3k rpm zniknął? W ogóle taki rezonans to kwestia tłumika środkowego, czy końcowego?

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-13, 23:29
przez dj-napster
eithray napisał(a):Genialne graty! :ok:

Jakiej średnicy masz nowy wydech? Na El-Tec'u rezonans przy ok 3k rpm zniknął? W ogóle taki rezonans to kwestia tłumika środkowego, czy końcowego?


rezonans znany ze średniego zakresu obrotów zniknął całkowicie, musi być środkowy tłumik konkretny ja mam dwa, jeden co juz był taki mniejszy i drugi produkcji eltec, on jest ze tak powiem ogromny, ponad pół metra długości i większa średnica.
Rury mam 2.25", kolektor seryjny chyba 2" albo nawet nie

tutaj masz mój filmik, namiastka jak to u mnie teraz działa, na żywo dźwięk jest niższy, ogólnie bardzo fajnie to chodzi, drące papuche tłumiki mtecha nie równają się do tego, słychać silnik i pomruk wydechu a nie tylko głośne "buuuuuuuu"

https://www.youtube.com/watch?v=bVLgw2HFzII

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-14, 12:27
przez krzysiek127
Co to takiego EDFC ?

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-14, 12:58
przez orzech007
krzysiek127 napisał(a):Co to takiego EDFC ?

Lenistwo bo inaczej tego nazwac nie można :nieok: Na zdjęciu jest kartonik na którym jest napisane Electronic Damping Force Controller a mało tego Napster rzucił linkiem, który przenosi nas do sklepu gdzie w Naszym ojczystym języku masz ten skrót wytłumaczony :)

Swietne zakupy z reszta jak zwykle :D Jak już wszystko złożysz i pojeździsz to podziel się opinią na temat gwintu ;)

Re: Prelude IV USDM (i tak będzie kiedyś EE8!)

PostNapisane: 2015-11-14, 13:56
przez Przemek
Jestem napawde pod wrazeniem tego co wyprawiasz. Mistrz