Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 48   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2014-11-22, 11:48

toomek_124 napisał(a):u mnie te zapinki siadły po miesiacu :wrrr:

Oryginalne Ci siadly? Wiem ze podrobki maja slaby mechanizm ale ja do swojego auta zadnej fake czesci nie wkladam. Gdyby ori sie psuly (poki co od nikogo takiej opinii nie slyszalem) to musze rozwazyc czy na pewno chce robic dziury w carbonie. Z drugiej strony do zamka 100% pewnosci nie mam, mimo ze go rozbieralem i czyscilem...
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
toomek_124
Forumowicz
 
Posty: 935
Dołączył(a): 2010-04-29, 22:37
Lokalizacja: brać kase na mody ?

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez toomek_124 » 2014-11-22, 11:57

eee , z allegro bralem wiec chyba fejki :P

wlasnie u mnie siadl mechanizm , otworzyc idzie ale juz do zamkniecia musze uzywac czegos do pomocy , tzn kluczyka zeby 'popchnąć' mechanizm :D
ed9 d16z5

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2015-06-05, 22:54

UP!

Długo w temacie była cisza, bo na początku roku przy Civicu nie za wiele sie działo (Preluda pochłoneła mnie czasowo i finansowo). Dosc powiedziec ze od zimy przy żelazku zrobiłem tylko jedną rzecz - wymienilem na nową skarpetke na zbiorniczek plynu hamulcowego :rotfl:

Ponieważ na 20.06 zapisalem sie na Poznan postanowilem wczesniej zrobic maly trening na Ułężu 4-go czerwca. Pogoda dopisala, ekipa rowniez - bylo mnostwo japońskiego sprzetu a najwiecej uwagi uzyskal NSX (ex K_iju) :ok:

Na torze udało mi się wykręcić trzeci czas co uznaje za dobry wynik, szczególnie jesli wziac pod uwage ze na kolach zamiast slikow ciagle mam drogowe semi i to w szerokosci 195mm. Szukam felg pod slicki...


On-board: http://youtu.be/wgNc2m8BoOU

1. Piotr M. E36 M3 3.00.43
2. Piotr R. Nissan GTR 3.06.64
3. Adam G Honda Civic 3.08.67
4. Jacek N. S2000 3.09.97
5. Piotr S. Subaru STI 3.12.97
6. Lukasz B. Honda Civic 3.13.56
7. Artur K. Mazda MX-5 3.13.61
8. Bartosz Sz. Honda CTR 3.14.73
9.Piotr S. Renault Megane 3.15.43
10. Karol C. S2000 3.16.18 (3.08.75 ??)
11.Piotr R. S2000 3.16.61
12.Artur R. S2000 3.17.23
13.Mariusz Sz. Subaru Impreza GT 3.17.54
14.Lukasz K. S2000 3.19.79s
15.Paweł T. Evo X 3.21.27
16.Maciej B. Honda CRX 3.21.87
17.Bartłomiej J. S2000 3.22.19
18.Małgorzata D. S2000 3.23.47
19.Szymon S. BMW E36 3.23.51
20.Roman O. Honda CRX 3.25.00
21.Michał K. S2000 3.25.10
22.Arkadiusz M. Integra Type R 3.28.57
23.Mateusz P. Mazda MX-5 3.29.74
24.Kamil P. S2000 3.32.76
25.Robert Z. S2000 3.39.96
26.Jarek W. S2000 3.40.86

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez eithray » 2015-06-06, 19:05

Dobre fury zostały zjedzone :D Bardzo jestem ciekaw jakie czasy wykręci żelazko w Poznaniu.

Avatar użytkownika
pablo1607
Forumowicz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 2010-09-16, 18:49

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez pablo1607 » 2015-06-07, 21:40

Gratuluje wyboru fajnych felg :ok:
THIS TIME FOR JAPAN

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2015-06-13, 18:32

Zobaczymy jak to wyjdzie, chce pojechac bardziej treningowo a nie "o zycie". Szczegolnie jesli nie zdaze na czas naprawic urwanej przednej poduszki, silnik teraz mocno lata przod-tyl bo trzyma sie na trzech.

Z dobrych wiesci to mam juz drugi komplet felg. Znane ATS Dtc w rozmiarze 15x7, waga 6.2kg sztuka. Malowane na bialo jeszcze przez niemcow w fabryce :)

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
toomek_124
Forumowicz
 
Posty: 935
Dołączył(a): 2010-04-29, 22:37
Lokalizacja: brać kase na mody ?

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez toomek_124 » 2015-06-13, 18:39

kurde :D chyba sie wybiore 20-tego do Poznania zeby obadać projekt ! :D


jakie opony wleca na ATS ? :)
ed9 d16z5

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2015-06-13, 21:25

toomek_124 napisał(a):jakie opony wleca na ATS ? :)


Slicki. Aczkolwiek na poznań nie mam co brać, tam trzeba mieć w aucie klatke jak chcesz sie latać na slickach.
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez eithray » 2015-06-14, 16:11

Męskie koło 8)

Nie myślałeś by wrzucić je w inny kolor, np. grafit? :)

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2015-06-21, 00:00

Zatem żelazko odwiedziło Poznań. Pogoda z początku nie sprzyjała bo padało ale po jakimś czasie przestało a tor wysechł i można było sie pościgać. Ostatecznie pierwszy trackday na TP zakończyłem z czasem 2:01.156 a auto ma spokojnie potencjał ponizej 2min i to na gównianym Federalu RSR. Niestety zapomniałem naładowac baterii w kamerze i nie mam zadnego on-boarda a wielka szkoda bo sporo sie działo - na przykład sporo frajdy miałem przyklejając sie do auta kolegi i ćwicząc jazde na zderzaku. Poniżej dwie foty z dzisiaj i jedna zaległa z przeprzedniego trackday :)


Poznań 20.06.2015
Obrazek

Obrazek

Ułęż 4.06.2015
Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Marek94
Forumowicz
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35
Samochód: EE8,1g,ap1,cd7

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Marek94 » 2015-09-30, 01:33

Na tej liście liście jest kilka aut z podkarpackiego forum i powiem ci że ładnie naginałeś wogule moim zdaniem jedno z najlepszych żelazek w pl

Avatar użytkownika
eithray
Forumowicz
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez eithray » 2015-10-01, 12:39

Następnym razem dopilnuj by kamerka byłą włączona podczas upalania :)

Żelazko stoi już na ATS? Masz jakieś zdjęcie jaka siadło to koło?

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2015-10-03, 10:43

Marek94, dzięki za słowa uznania. W aucie można by jeszcze dłubać dalej ale ogranicza mnie moje podstawowe założenie - na trackday chce dojeżdzać na kołach. Zatem głównie skupiam sie na podnoszeniu skilla.

Eithray, niestety zabierając ją z domu zapomniałem ze była nienaładowana i uświadomiłem sobie już na pierwszej sesji gdy sie wyłączyła po 5 sekundach. Swoją drogą pierwsze przejazdy były na mokrym (na początku padało) i już nieco dojechany RSR strasznie wpadał w aquaplaning. ATSy leża sobie luzem bez gumy, jak kupie slicki to cykne fotkę jak wyglądają na aucie ale myśle ze będzie się podobać.

Korzystając z okazji zrobie mały update: niestety d16z6 zakończyło swój żywot, przegrzały sie panewki i pokrzywiło wał. Są dwie hipotezy na to ale nie bede sie bawił w zgadywanie która jest właściwą. Fakt jest taki, ze z racji niemożliwości znalezienia zdrowego wału robie swapa na D16Y8 do którego dokładam soft turbo. Mocowo powinno wyjść na podobnym poziomie co wczesniejszy setup ale to już hamownia zweryfikuje.

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2016-07-31, 09:12

Tak wiec zelazko dostalo nowe serce, jest to seryjne d16y8 na soft turbo 0.4Bar ktore na rolkach wyplulo 200KM i 240Nm. Mocowo troche mniej niz poprzedni setup (w koncu kompresor ladowal 0.7) ale ciagle porownywalnie. Minus taki ze przy torowym upalaniu szybko sie grzeje, musze powalczyc z tym aspektem.

W planach koc na turbo, grubsza chlodnica wody i byc moze wieksza chlodnica oleju.

Ktos pytal o wykres, ktos o foty na ATS-ach no to prosze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: Z ulicy na tor - żelazko by Ptasior

przez Ptasior » 2017-12-17, 15:49

Zamykajac klamra wyscigowy rozdzial historii zycia tego ED6, po 5 latach u mnie Civic (a raczej buda + pare innych elementow) trafilo do nowego wlasciciela ktory rozpoczyna nowy projekt...Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 48   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości