Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez shark84 » 2007-01-16, 17:20
przez M!R@S » 2007-01-16, 18:15
przez juri » 2007-01-16, 19:09
przez Krychu » 2007-01-16, 19:16
przez mastacrx » 2007-01-16, 21:26
przez Jacques » 2007-01-16, 23:32
przez key-key » 2007-01-17, 00:33
przez Endrju » 2007-01-17, 00:34
przez XilluS » 2007-01-17, 17:49
przez M!R@S » 2007-01-17, 18:16
przez WUJEK » 2007-01-18, 18:10
przez DŻEJKU » 2007-01-18, 19:30
przez Mambus » 2007-01-18, 20:20
przez Enzo » 2007-03-23, 19:08
przez Mibars » 2007-03-24, 11:31
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości