Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Dawca44 » 2007-02-11, 15:16
przez nitrox89 » 2007-02-11, 17:39
przez Gema » 2007-02-12, 11:50
przez Mariusz19b » 2007-02-12, 12:26
Gema napisał(a):tez jestem to pewnie taki szpiegowski program Malcolma i teraz udostepnilismy mu dane i wszystkie nasze nagie fotki z dysku oglada
przez Krychu » 2007-02-12, 13:13
przez SZama89 » 2007-02-12, 22:52
przez murek » 2007-02-13, 00:22
przez SZama89 » 2007-02-13, 09:01
przez nitrox89 » 2007-02-13, 21:50
przez SZama89 » 2007-02-13, 21:57
przez Dr_ » 2007-02-13, 23:15
przez fazer » 2007-02-14, 20:51
przez SZama89 » 2007-02-14, 21:30
przez fazer » 2007-02-14, 21:31
przez Malcolm Feth » 2007-02-14, 22:24
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości