przy poważnej bitości to już raczej nie ma co robić, ale nie zawsze
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
Lekka bitość Za kadencji poprzedniego właściciela przód (niespasowana maska, błotnik, reflektor, źle pomalowana) a za mojej kadencji w tyłek dostała od peugeota mojego kumpla
Zapomniałem dodać, że uszkodzenia te nie mają wpływu na jazdę, śmiga prosto i nie mam z nim żadnych problemów
Ostatnio edytowano 2007-08-11, 13:32 przez Dawca44, łącznie edytowano 1 raz
ED9 cos bylo zrobione z boku najprawdopodobniej rysnieta a miala byc igla, pozniej znalazlem, ze wlasciciel szukal drzwi (rzekomo do kolegi) a tak to smigala zdrowo
EE8 wyglada wszystko ok. Wszystko jest w orginalnym stanie, zadnych dziwnych spawow itp. jedynie mala rysa z prawej strony tylnego zderzaka podejrzewam, ze poprzedni wlasciciel zaatakowal jakis slupeczek jak parkowal badz ktos go przytarl jak stal zaparkowany.Vitek od kad go mam sprawuje sie wysmienicie.