Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Guadki » 2008-04-26, 09:10
przez bialy51rulez » 2008-04-26, 09:21
przez karolED9 » 2008-04-26, 12:22
przez osa88gt » 2008-04-27, 12:44
przez Malcolm Feth » 2008-04-27, 12:52
przez Damian666 » 2008-04-27, 13:16
przez nitrox89 » 2008-04-27, 14:36
przez tomass85 » 2008-04-28, 21:06
przez nitrox89 » 2008-05-02, 10:11
przez sszaki » 2008-05-02, 10:14
przez SEVI » 2008-05-03, 09:50
przez Mndr^ » 2008-05-03, 10:50
przez qba_21 » 2008-05-03, 18:26
przez grzesiekCRX » 2008-05-04, 09:53
przez Malcolm Feth » 2008-06-17, 09:12
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości