Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez yakuza.mce » 2008-05-06, 21:59
przez extass-81 » 2008-05-06, 22:36
przez redbul » 2008-05-07, 09:03
przez Iron man » 2008-05-07, 09:30
przez elcomo » 2008-05-07, 09:44
przez Mambus » 2008-05-07, 10:56
przez kakaaa » 2008-05-07, 11:59
przez karwos » 2008-05-07, 12:53
przez suuus » 2008-05-08, 07:19
przez tigercrx » 2008-05-08, 10:02
przez sszaki » 2008-05-08, 10:38
przez llcoolj307 » 2008-05-09, 21:22
przez wieslawb » 2008-05-13, 08:48
przez saintmc » 2008-05-13, 13:17
przez Pinkie » 2008-05-13, 17:37
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości