Robiles remont silnika w CRXie ? powiedz cos - udalo sie ?
Wszystkie sondaże jakie dotychczas się odbywały na WWW - można komentować.

Posty: 39   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Robiles remont silnika w CRXie ? powiedz cos - udalo sie ?

Tak... robilem, remont sie udal, nie dymi - wszystko cacy (czesci tylko serwis)
13
9%
Tak zrobilem i wszystko wyszlo cacy - czesci niekoniecznie serwisowe
42
30%
Zrobione... ale wszystko sie posypalo... silnik padl calkiem (czesci serwis)
1
1%
Zrobione... ale wszystko sie posypalo... do dupy - czesci rozne :)
7
5%
Mialem problemy z silnikiem - zmienilem na inny.
14
10%
Problem mnie nie dotyczy :P
65
46%
 
Liczba głosów : 142
Malcolm Feth
Administrator
 
Posty: 2740
Dołączył(a): 2004-02-03, 19:07
Lokalizacja: Emigrant!
Samochód: Honda Civic Type-R

Robiles remont silnika w CRXie ? powiedz cos - udalo sie ?

przez Malcolm Feth » 2005-08-29, 21:09

Robiles remont silnika w CRXie ? powiedz cos - udalo sie ?

Napiszcie cos o takich operacjach.. wielu ludzi stoi przed wyborem "remont albo zmian silnika"
Co poleczasz ?

Oczywiscie swloa do tych ktorzy takie akcje robili i wyniesli z tego jakies doswiadczenie ;)

Mariusz19b
Moderator
 
Posty: 1861
Dołączył(a): 2004-03-24, 15:51
Lokalizacja: BEER HONDA WAWA

przez Mariusz19b » 2005-09-01, 10:01

czyli jak narazie widac nikomu nie padl :mrgreen:

Avatar użytkownika
Endrju
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 2004-07-03, 18:02
Lokalizacja: Częstochowa

przez Endrju » 2005-09-01, 11:08

@remont albo zmiana silnika"
Co poleczasz ?


Zmiana silnika. Znaleźć motor w dobrym stanie, włożyć, jeździć - ze starego co się da uratować i sprzedać, bądź zostawić na później. Może się przyda. Szczególnie - miska, głowica, pompy, osprzęt...

To moje zdanie. Jednoznacznie nie da sie odpowiedzieć, gdyż jest zbyt wiele czynników wpływajacych na ostateczny osąd - kto robił, jak robił, z czego robił, jak właściciel jeździ, ile jeździ, na czym jeździ, etc, etc...

Dla jednych 30tys to 3 lata a dla innych dwa miesiące - skoro tyle wytrzyma na przykład, to dużo wytrzymał czy mało? Z punktu widzenia czasu w pierwszym przypadku - dużo, z punktu widzenia przebiegu w drugim - mało... A gdy na przykłąd na 100km jazdy ktoś pałuje na 6tys non stop przez 80km? Nie da się jednoznacznie okreslić - warto lub nie warto.

Ja po trzech motorach wiem, że nie warto remontowac. Kupić w dobrym stanie, wsadzić, pałować, zabić, nastepny prosze... 8h transplantacji i jedziemy dalej...
ARG Performance
Mechanika, tuning, serwis. Przygotowanie samochodów do sportu i na ulicę.

Telefon - 790-898-832

fotolog.argperformance.pl

Avatar użytkownika
DŻEJKU
Forumowicz
 
Posty: 687
Dołączył(a): 2005-03-08, 20:04
Lokalizacja: Jarosław

przez DŻEJKU » 2005-09-01, 14:51

ok, załóżmy, że chce zmienić silnik. jak poznać że silnik jest w lepszym stanie od mojego? powiedzmy ze silnik juz jest wyjety i nie ma mozliwosci pojezdzic a nawet jesli by była to skąd mam wiedzieć czy ten "nowy" silniczek nie padnie mi po 5tyś km, itd, itp? to mnie najbardziej zastanawia :?:
był crx ed9, del sol, AR 156 , coupe ej6 jest prelude bb9:)

Avatar użytkownika
Endrju
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 2004-07-03, 18:02
Lokalizacja: Częstochowa

przez Endrju » 2005-09-01, 14:59

Znasz taką grę - rosyjska ruletka? ;)
ARG Performance
Mechanika, tuning, serwis. Przygotowanie samochodów do sportu i na ulicę.

Telefon - 790-898-832

fotolog.argperformance.pl

Avatar użytkownika
Thomson
Moderator
 
Posty: 2838
Dołączył(a): 2004-09-15, 08:35
Lokalizacja: SouthSide

przez Thomson » 2005-09-01, 15:32

hmmm endrju wrocil :D

Avatar użytkownika
G@JOR
 
Posty: 269
Dołączył(a): 2004-08-08, 18:34
Lokalizacja: Poznań

przez G@JOR » 2005-09-01, 16:00

a co z nr następnego silniczka trzeba zgłaszać czy nie teraz w nowych dowodach nie ma numerów silnika.
Czy papiery starczą :)
Filmy z Zlotów.
Świebodzin 2005 Gorzów Wlkp 2005

Avatar użytkownika
fazer
Forumowicz
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 2004-06-10, 12:48
Lokalizacja: tuchola

przez fazer » 2005-09-01, 16:49

trzeba przebijac :), przewaznie nie mam papierow :)

[ Dodano: Czw Wrz 01, 2005 4:52 pm ]
ps. co do rwmatu ja zrobilem panewki itd, silnik umarl po remocie przejechal moze 500 km max do 3500 obrotow i do teraz nie wiadomo cemu umarl wal sie zatarl i dupa, drugi raz nie bede romatowal, a co do silnika nie trzeba koniecznie kupowac calego moza to co padlo w moim przypadku blok :)

Avatar użytkownika
vtec1
Forumowicz
 
Posty: 169
Dołączył(a): 2005-01-05, 14:07
Lokalizacja: ZKA!

przez vtec1 » 2005-09-01, 16:57

Jestem podobnego zdania jak cos sie zjebie to nowy slinkik trzeba szukaac nieoplaca sie remontowac,kolesce w vtecu jebala uszczekla pod glowica na trasie do dani wrocil na lawecie ,zrobil kapitalke powymienial wszystko pojechal znowu i przepalilo mu tlok9wkorwic sie idzie,a ile kosztow),kopil nowy silnik i jezdzi do tej pory. Ja mam podobny problem wlasnie przepalilo mi zawor i chodzi na 3 gary dzieki magikowi ktory ustawial mi zawory ,zostawil za maly luz i huj.wkladam nowy silnik bo nieoplaca sie robic "CHCESZ BYĆ GOŚĆ NA TRASIE MUSISZ ŁADOWAC" cyt. SOWA :D

Avatar użytkownika
fazer
Forumowicz
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 2004-06-10, 12:48
Lokalizacja: tuchola

przez fazer » 2005-09-01, 17:00

e jak zawor to jeszce mozna zrobic, wogole jak cos w glowicy to jeszce sie oplaca, gorazj jak cos w bloku typu pierscienie itd to nie polecam i odradzam :|
Honda Turbo :) na zyczenie

NyGaS gaRaz

Avatar użytkownika
DŻEJKU
Forumowicz
 
Posty: 687
Dołączył(a): 2005-03-08, 20:04
Lokalizacja: Jarosław

przez DŻEJKU » 2005-09-01, 17:27

cholera ja widzę, że w wielu crxach przynajmniej pierscionki do wymiany, jak tak dalej pójdzie to zabraknie materiałów do transplantacji :oczy:
był crx ed9, del sol, AR 156 , coupe ej6 jest prelude bb9:)

Avatar użytkownika
Endrju
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 2004-07-03, 18:02
Lokalizacja: Częstochowa

przez Endrju » 2005-09-01, 17:34

Panewki i pierścienie - to najczęsciej pada i jest zarazem najmniej opłacalne w remontowaniu...
ARG Performance
Mechanika, tuning, serwis. Przygotowanie samochodów do sportu i na ulicę.

Telefon - 790-898-832

fotolog.argperformance.pl

Avatar użytkownika
dominik216
Forumowicz
 
Posty: 462
Dołączył(a): 2005-08-04, 11:38
Lokalizacja: Śrem
Samochód: ATS Tourer & ATR

przez dominik216 » 2005-09-02, 16:43

Zdecydowanie wymiana na inny, u mnie padly panewki w moim (silnik ZC 1)pierwszym 1st gen.Zrobiłem remoncik który kosztował 2500 zł, autko chodziło po remoncie bdb, tylko że zamiast tego mogłem kupic drugi silnik z gwarancją z Niemiec za 1700 zł, odradzam remont, najlepiej wymienic na inny.
Było AAS, ED9, EE8,BB9,EJ9, EP1
Obecnie ATS & ATR

Avatar użytkownika
Seba S
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2005-09-04, 14:48
Lokalizacja: ZKA!

przez Seba S » 2005-09-13, 21:10

Robilem i zaluje!Czesci rozne.Padl po 3000km.Niepolecam remontow. 8)

Avatar użytkownika
rudzinski
Moderator
 
Posty: 3264
Dołączył(a): 2004-05-24, 17:47
Lokalizacja: Kielce

przez rudzinski » 2005-09-13, 21:32

mi padly pierscienie wiec czekam tylko na silnik i robie SWAP. tak bedzie lepiej i bardzie oplacalnie

  Następna strona
Posty: 39   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-03-28, 22:02