Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez ktl » 2008-12-26, 13:37
przez kubot87 » 2008-12-27, 19:10
przez qba_21 » 2008-12-30, 17:13
przez sszaki » 2008-12-30, 17:36
przez Iron man » 2008-12-30, 17:57
przez Damian crx » 2008-12-30, 19:09
przez drań » 2008-12-30, 19:15
przez kaczorzgr » 2008-12-30, 19:34
przez Bonczek » 2008-12-30, 20:45
przez redbul » 2008-12-30, 21:34
przez szakalbmx » 2008-12-31, 00:21
przez Mibars » 2009-01-02, 15:02
przez h8r » 2009-01-02, 15:06
przez Bonczek » 2009-01-02, 15:22
przez redbul » 2009-01-02, 15:58
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości