Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez suuus » 2009-01-02, 16:11
przez SZama89 » 2009-01-02, 16:32
przez Malcolm Feth » 2009-01-02, 17:12
przez sszaki » 2009-01-02, 17:14
przez redbul » 2009-01-02, 18:02
przez marcix36 » 2009-01-02, 19:07
przez qba_21 » 2009-01-02, 19:08
przez tomas82 » 2009-01-05, 13:01
przez agape » 2009-01-05, 15:35
przez Kosciech » 2009-01-05, 16:26
przez qba_21 » 2009-01-05, 18:17
przez bar_oo » 2009-01-05, 19:33
przez tomas82 » 2009-01-05, 23:34
przez suuus » 2009-01-05, 23:39
przez tomas82 » 2009-01-06, 00:18
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości