Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Grzesław » 2009-09-05, 14:50
przez synek » 2009-09-05, 15:03
przez maciu$ » 2009-09-05, 15:48
przez karwos » 2009-09-05, 21:28
przez xdeadly » 2009-09-06, 10:13
przez erratic » 2009-09-08, 12:15
przez 22as » 2009-11-22, 19:24
przez Łuki » 2010-03-03, 22:41
przez kowax » 2010-08-06, 02:29
przez Bostorn » 2010-08-23, 22:24
przez mar0991 » 2011-12-18, 14:36
przez LukaszDS » 2012-01-09, 19:55
przez TRZMIEL » 2013-05-11, 18:29
przez robraf » 2013-09-23, 12:59
przez KrzysiekEd9 » 2014-05-11, 12:04
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości