Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez marcias » 2018-05-29, 23:28
przez Masny » 2018-05-30, 11:18
przez newuser » 2018-05-30, 12:29
przez ptyk05 » 2018-05-30, 15:34
przez Głodny » 2018-06-01, 21:57
przez marcias » 2018-06-01, 22:26
przez Głodny » 2018-06-02, 10:43
przez 4Sorex » 2018-06-07, 11:08
przez marcias » 2018-06-09, 23:40
przez 4Sorex » 2018-06-11, 11:57
przez gryzon » 2018-06-11, 19:40
przez akMe » 2018-06-11, 23:45
przez marcias » 2018-06-17, 14:25
przez marcias » 2019-02-02, 01:09
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości