no niestety aparat sony, wkurwia mnie nieziemsko wszystko co czerwone za dnia wychodzi jak różowe a co do przeróbki szyn to trzeba w nich nawiercic dodatkowe otwory, troche podkladek dac od strony drzwi bo inaczej fotel jest pochylony... i w sumie tyle
to ja się wypowiem co do speeda, zależy jak je zamontujesz... przerabiając seryjne szyny będziesz siedział wyżej niż w zwykłych... znowu montując uniwersalne mocowania jest możliwość regulacji, możesz przykręcić w miarę wysoko lub tak nisko ze tylko głowa będzie wystawać ja zamontowałem wyżej co do pozycji ułożenie kubła nie powinno być pod skosem tylko w miarę symetrycznie, najlepiej trzymie plecy w takim położeniu, speed pod tym względem sprawował się świetnie, zero latania na boki przy ostrym manewrze skrętu bez porównania z serią. Pozdro
Panowie mozna prosic jakies zdjecia, rysunki jak przymocowac Speed`a do seryjnych szyn, bo [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] dostaje, pozdrawiam i dzieki!
Czy speed ma mocowania po bokach ? Jeśli tak to kątownik aluminiowy, wywiercasz otwory i jazda. Ja z pierwszym fotelem walczyłem 6 godzin, a drugi mi zajął 1,5
Jasne ze ma mocowania po bokach. Kupilem katownik 50x50x5 i jak przykrecilem do oryginalnych szyn katownik nakretka jest tak wysoka ze nie starczylo mi bocznej scianki zeby dostac do mocowania.