Chyba błąd numer osiem??
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 8   •   Strona 1 z 1
Adrian1980
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2007-04-08, 09:27

Chyba błąd numer osiem??

przez Adrian1980 » 2007-05-02, 18:12

Witam, mam taki problem po uruchomieniu samochodu zapala się check engine, poczytałem troche forum, no i sprawdziłem komputer. Po przekręceniu stacyjki dioda daje jeden krótki sygnał, po czym miga osiem razy, przerwa i znów osiem itd. Moje pytanie brzmi czy jest to błąd numer 8 (czyli czujnik gmp), czy może traktować te pierwsze krótkie mignięcie jako sume 1+8 czyli błąd nr 9, czy może błąd nr 1 i do tego błąd nr 8. Powtarzam że to krótkie mignięcie następuje tylko podczas pierwszego cyklu potem jest tylko miganie 8 razy i przerwa, 8 i przerwa, itd.. Za pomoc z góry dziękuje.

Avatar użytkownika
QowaX
Forumowicz
 
Posty: 1998
Dołączył(a): 2005-11-24, 18:55
Samochód: DC2

przez QowaX » 2007-05-02, 18:14

jeden dlugi i 8 krotkich to 18
Silniki z Angli B16a2 B18c4 B18c6 K20 H22
692 313 587

Elementy z laminatu 692 313 587

https://www.facebook.com/EmpireRacing/

SERWIS MECHANICZNY
SWAPY
ELEKTRYKA
Oleje MOTUL

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-02, 18:25

po przekręceniu kluczyka mruga raz, przerwa i mróga ilość "X", według twoich informacji mruga osiem razy czyli to bład nr 8, nie ma czegoś takiego jak 1+8, najwyżej są łączone jeden długi sygnał i osiem krótkich to daje 18 błąd, ale u Ciebie to błąd nr 8
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Adrian1980
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2007-04-08, 09:27

przez Adrian1980 » 2007-05-02, 22:20

Jak pisałem jeden krótki, a potem osiem dłuższych i te się juz powtarzają. Jak wyczytałem jest to czujnik GMP. Więc mam kolejne pytania: w którym miejscu się znajduje i jaka jest jego orjentacyjna cena??. Dodam jeszcze, że "fachowiec" stwierdził, że to sonda lambda, ale to przecierz błąd nr 1, naszczęście jeszcze nie zaczełem nic wymieniać. Co wy na to??

SZama89
Forumowicz
 
Posty: 1344
Dołączył(a): 2005-09-11, 11:10
Lokalizacja: DW

przez SZama89 » 2007-05-03, 09:04

bylo... zobacz chocby w tym temacie...
forum/viewtopic.php?t=1870&highlight=blad

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-05-03, 13:03

każdy "fachowiec" po zaświeceniu się check engine, twierdzi że to sonda, eheh, w Polsce co drugi to "fachowiec" a co trzeci to "infotmatyk"
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
APOL
Forumowicz
 
Posty: 734
Dołączył(a): 2005-08-28, 18:25
Lokalizacja: Poznań

przez APOL » 2007-05-03, 15:44

po krótce
też miałem ten błąd - zdaje sie błąd czujnika GMP lub jego obwód
czujnik ten znajduje się w aparacie zapłonowym -jest przyklejony do ścianki i byc może sie zerwał - te typy tak mają, po czym oberwał z palca i jest do wyj.. (raz na 100 zdarzy się że można go przylkeić i wio dalej ale ... zapomnij)
jeździć się da z tą przypadłością tyle że będziesz jeździł na awaryjnych mapach czy jak chce sz to inaczej nazwać
jak naprawić? kupić uzywany aparat bo czujnik jest za drogi
amen

Adrian1980
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2007-04-08, 09:27

przez Adrian1980 » 2007-05-04, 11:58

OK, dzięki za podpowiedź. Jutro rozkręce aparat i zobacze jak to wygląda. Znalazłem w manualu i na forum jak się za to zabrać.

Posty: 8   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2024-03-28, 18:18