abuszajke napisał(a):Gdyby sprzęgło było OK to próba mogła sie skończyć gwałtownym zatrzymaniem silnika, przeskoczeniem paska rozrządu, spotkaniem tłoka z zaworami, albo pęknięciem korbowodu itd itp
abuszajke napisał(a):Gruby 126p 1 powinien dziękować, że mu sie sprzęgło ślizga, bo też na co liczył katując staruszkę na maksymalnych obrotach -zaciągając ręczny- wbijając bieg- puszczając gwałtownie sprzęgło? Gdyby sprzęgło było OK to próba mogła sie skończyć gwałtownym zatrzymaniem silnika, przeskoczeniem paska rozrządu, spotkaniem tłoka z zaworami, albo pęknięciem korbowodu itd itp
gruby126p1 napisał(a):a poza tym skoro wiecej lopatek to powinno stawiac wiekszy opor i szybciej by sie posliznelo 4 lopatkowe niz 6, najpierw pomyslcie co piszecie.
kamilos napisał(a):gruby126p1, a docisk jaki masz wzmocniony czy seryjny?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości