Spiek sie chyba slizga
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 15   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

Spiek sie chyba slizga

przez gruby126p1 » 2007-05-04, 17:12

a wiec, sprzeglo mam dobrze ustawione, czasami mam ciezko wrzucic wsteczny (ciezej niz normalnie w ceerkach), dzisiaj stanelem zaciagnelem reczny, do odcinki puszczam sprzeglo a kola stoja :wrrr: :wrrr: :wrrr: o co tu chodzi?? niby spiek ma byc zajebisty a tu lipa (spiek 6 lopatkowy). Kilka dni temu troszke polatalem i np 1 2 3 szedl eleganco wbijam 4 a tu uslizg - myslalem ze kola zaczely mielic ale teraz wiem ze sprzeglo.
Dlaczego tak sie dzieje??

mike
Forumowicz
 
Posty: 376
Dołączył(a): 2006-09-22, 10:25
Lokalizacja: Będzin

przez mike » 2007-05-04, 17:18

moze masz wycieki ze skrzyni lub silnika i ci zazuciło olejem, zerknij bo jak nowy spiek to raczej niepowinien sie slizgac,
TAKIE CZASY

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2007-05-04, 18:02

jak zdejmowalem skrzynie to zadnych wyciekow nie bylo ani na skrzyni ani na silniku wiec to odpada :(

Avatar użytkownika
xi0nc
Forumowicz
 
Posty: 1563
Dołączył(a): 2006-05-02, 22:02
Lokalizacja: BHW

przez xi0nc » 2007-05-04, 21:40

6 lopatek norma :rotfl:
Trzeba bylo brac 4 :ok:
Podpis już chyba dawno nieaktualny :D
ed9 -> ee9 -> what next ??? =]
www.beerhondawawa.pl
www.arsperformance.ksu.pl

Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2007-05-04, 21:50

xi0nc napisał(a):6 lopatek norma :rotfl:


juz chicalem to pisac a tu prosze ksiedzu mnie uprzedzil :)
masz dwa wyjscia :D
albo robic nowa tarcze albo obciac na 3 lopatki :diabelek:
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

Avatar użytkownika
Haro
Forumowicz
 
Posty: 1008
Dołączył(a): 2007-02-09, 11:50
Lokalizacja: Inowrocław

przez Haro » 2007-05-04, 22:00

Tak z ciekawości zapytam, czemu tak jest ?

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2007-05-04, 22:15

No ale jakże to tak... co z tego że 6 łopatek. Kupił spieka i miało być zajebiście, tzn miał być sprawny i wszystko miało chodzić elegancko. A nie chodzi... Jak w takim razie ruszać na 6cio łopatkowym spieku?
:O

abuszajke
Forumowicz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 2007-04-09, 23:05
Lokalizacja: piaseczno

przez abuszajke » 2007-05-04, 22:39

Gruby 126p 1 powinien dziękować, że mu sie sprzęgło ślizga, bo też na co liczył katując staruszkę na maksymalnych obrotach -zaciągając ręczny- wbijając bieg- puszczając gwałtownie sprzęgło? Gdyby sprzęgło było OK to próba mogła sie skończyć gwałtownym zatrzymaniem silnika, przeskoczeniem paska rozrządu, spotkaniem tłoka z zaworami, albo pęknięciem korbowodu itd itp
abuszajke i jego fura kłaniają się forumowiczom

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2007-05-04, 22:52

abuszajke napisał(a):Gdyby sprzęgło było OK to próba mogła sie skończyć gwałtownym zatrzymaniem silnika, przeskoczeniem paska rozrządu, spotkaniem tłoka z zaworami, albo pęknięciem korbowodu itd itp


Chyba na dragowych slickach i na torze do dragu :P. Conajwyżej zostałaby chmura białego dymu z opon. Inna sprawa że stefanek nieładnie się bawisz i niunia się w końcu zbuntuje ;) . W każdym razie nie wyolbrzymiajmy
:O

Pirat
Forumowicz
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 2005-08-24, 12:30

przez Pirat » 2007-05-04, 23:04

a nie masz za mocno linki podkreconej, ja jak za bardzo podkreciłem tez sie poślizgneło ze 2 razy. Mam 4-ro łopatkowe i nie ba absolutnego bata żeby go poślizgnąć.
lepiej zrób delikatny luz na lince niż jak ma być na sztywno :))

Avatar użytkownika
gruby126p1
Forumowicz
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 2006-07-04, 19:48
Lokalizacja: olsztyn

przez gruby126p1 » 2007-05-04, 23:56

panowie wrobel powiedzial ze ilosc lopatek ma sie tylko do ruszania czyli szarpie lub nie, a nie do slizgania, a poza tym skoro wiecej lopatek to powinno stawiac wiekszy opor i szybciej by sie posliznelo 4 lopatkowe niz 6, najpierw pomyslcie co piszecie.

abuszajke napisał(a):Gruby 126p 1 powinien dziękować, że mu sie sprzęgło ślizga, bo też na co liczył katując staruszkę na maksymalnych obrotach -zaciągając ręczny- wbijając bieg- puszczając gwałtownie sprzęgło? Gdyby sprzęgło było OK to próba mogła sie skończyć gwałtownym zatrzymaniem silnika, przeskoczeniem paska rozrządu, spotkaniem tłoka z zaworami, albo pęknięciem korbowodu itd itp


no normalnie swoja wypowiedzia mnie zabiles :rotfl2: :rotfl2: kapcie by sie spalily a silnikowi by sie nic nie stalo, tez pomysl co piszesz.

Poza tym panowie, pytanie padlo dlaczego tak jest a nie jakies [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] mi tu piszecie.

Piracik, linke mam tak deli9katnie naciagnieta zebym mogl bez zgrzytu wbijac biegi, ustawialem ja w jak najlepszej pozycji, wiec to odpada.

nie wiem co tyo moze byc :(

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2007-05-05, 00:00

moze lepiej idź i naprawde sprawdź tą linke poluźnij ją i zobacz czy dalej sie slizga sprzegło. jakos mnei to meczy ze to moze byc to. bo nie możliwe zeby spiek sie slizgał;/ pozdro
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
kukus
Forumowicz
 
Posty: 1667
Dołączył(a): 2004-12-08, 20:41
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

przez kukus » 2007-05-05, 00:06

gruby126p1 napisał(a):a poza tym skoro wiecej lopatek to powinno stawiac wiekszy opor i szybciej by sie posliznelo 4 lopatkowe niz 6, najpierw pomyslcie co piszecie.


mniej lopatek mniej okladziny czyli ta sama sila docisku rozniesiona na mniejsza powierzchnie czyli defakto klocki sa mocniej sciskane wiec sam wpierw pomysl nim zaczniesz tu innym uwagi zwracac.

a skoro ilosc lopatek nie sprawia roznicy bylo sobie zorbic 12 i jezdzic jak w serii tyle ze sprzeglo przenosiloby niebotyczne momenty z racji wiekszej ilosci klocuszkow taaaaaaaaak

moze masz doscik zwalony a moze jednak mimo uporu masz zle wyregulowane...
nie wiesz ile razy dostalem w dupe od chlopakow (mamba mati majlo) bo wlasnie za mocno byla naciagnieta linka i mimo ze jezdzilo mi sie dobrze to sprzeglo zrywalo a wystarczylo kilka obrotow nakretka przy regulacji.
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior

Avatar użytkownika
kamilos
Moderator
 
Posty: 1888
Dołączył(a): 2005-04-21, 12:01
Lokalizacja: Lublin

przez kamilos » 2007-05-05, 00:43

gruby126p1, a docisk jaki masz wzmocniony czy seryjny?

Avatar użytkownika
xi0nc
Forumowicz
 
Posty: 1563
Dołączył(a): 2006-05-02, 22:02
Lokalizacja: BHW

przez xi0nc » 2007-05-05, 00:51

kamilos napisał(a):gruby126p1, a docisk jaki masz wzmocniony czy seryjny?

Seryjny docisk wystarcza do 200Nm z tego co wrobel mowil wiec nie ma obawy.
JA mam seryjny docisk i 4 lopaty i nic sie nie slizga.
Podpis już chyba dawno nieaktualny :D
ed9 -> ee9 -> what next ??? =]
www.beerhondawawa.pl
www.arsperformance.ksu.pl

Posty: 15   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-04-19, 10:46