KAsowniki V-Teca
Wszystkie sprawy techniczne dotyczące naszych kochanych ceerek.

Posty: 42   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Maly
 
Posty: 379
Dołączył(a): 2005-04-05, 16:27

przez Maly » 2005-11-04, 16:13

ja te stukania nazywam skaczacymi kuleczkami hehehe

Robus
 
Posty: 242
Dołączył(a): 2005-07-24, 15:34
Lokalizacja: Marklowice

przez Robus » 2005-11-04, 16:32

Niewiem jak w V-Tec ale jak jechałem z kuzynem z niemiec audi A4 jechalismy mniej wiecej 190km/h i w pewnym momencie silnik zgasł??? niemielismy bladego pojecia co sie stało szukajac przyczyny znalezlismy przepalony bezpiecznik autko odpaliło jednak obroty skakały od 700obr/m do 1300obr/m i autko niechciało jechac wiecej jak 160km/h za kazdym razem po przekroczeniu tej predkosci silnik gasł???
to raczej nie na temat ale obroty do tej pory skaczą
the Japan Power było i będzie!!

Avatar użytkownika
syncro
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2004-12-31, 15:02

przez syncro » 2005-11-04, 16:53

LOL miesiaca :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
niespodziewalem sie ze az tak mi sie humor poprawi :ok:
ET 11,07

Avatar użytkownika
Arv
 
Posty: 1047
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2005-11-04, 17:19

Hehe, Robus, to nie raczej tylko NA PEWNO nie na temat :D
Syncro, może Ty mi napiszesz, czy te kasowniki to ten numer 10 ma schemacie, który zapodałem??

Avatar użytkownika
Maly
 
Posty: 379
Dołączył(a): 2005-04-05, 16:27

przez Maly » 2005-11-04, 17:30

hehehehe bardzo dobre :)

Robus
 
Posty: 242
Dołączył(a): 2005-07-24, 15:34
Lokalizacja: Marklowice

przez Robus » 2005-11-04, 17:35

:rotfl: :P dzieki dzieki oklaski i autografy puzniej :rotfl2:
the Japan Power było i będzie!!

Mariusz19b
Moderator
 
Posty: 1861
Dołączył(a): 2004-03-24, 15:51
Lokalizacja: BEER HONDA WAWA

przez Mariusz19b » 2005-11-04, 18:01

hahaha :ok: :ok:
:rotfl:

Avatar użytkownika
syncro
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2004-12-31, 15:02

przez syncro » 2005-11-04, 18:05

Arv napisał(a):Syncro, może Ty mi napiszesz, czy te kasowniki to ten numer 10 ma schemacie, który zapodałem??


tak to nr 10 na schemacie
Tak to wyglada:

Obrazek
ET 11,07

Avatar użytkownika
wielki
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2005-03-26, 03:17
Lokalizacja: z brzucha

przez wielki » 2005-11-05, 00:34

apropo vteca nie ma prawa sie wlanczac na postoju :diabeleknie: !!(moze wogole go nie masz skoro nie czujesz???) i ze zerwana linka vtec sie nie zalaczy(niestety wiem to z doswiadczenia) (a tak wogole to wyskakuje wtedy blad 17 ) itd itd
ee9 - stare , brzydkie za to szybkie ...

Avatar użytkownika
sajder
 
Posty: 528
Dołączył(a): 2005-01-05, 16:54
Lokalizacja: Katowice

przez sajder » 2005-11-05, 09:31

Mnie sięwłancza V-tec czasami to czuje wyraźnie a czasami nie czuje nic. Linka jest OK. WYskakuje mi czsami błąd nr 22!!!!!!!!!!!!!!!!! I w tym leży problem!!!!!! Jak ktoś wie jak się tego pozbyć bo coś takiego miał to będe wdzięczny

Avatar użytkownika
zukol21
 
Posty: 122
Dołączył(a): 2006-02-26, 05:03
Lokalizacja: Zielona Góra

przez zukol21 » 2007-05-17, 15:55

nie chce zakladac nowego tematu, a sprawa podobna, jaka moze byc przyczyna nie wlaczajacego sie vteca w del sol'u na jednym walku??
sprawa wyglada tak, na postoju auto pieknie wkreca sie do konca zakresu obrotow, jednak kiedy jedzie na ktoryms z biegow, po przekoczeniu 3-4 tys. obrotomierz zaczyna wariowac, po wduszeniu gazu do dechy (nie czuc vteca) wskazowka wkreca sie do 8 tys kiedy w rzeczywistosci powinna stac na 4-5 tys.
Co moze byc przyczyna takiech objawow??
moze jakis blad na kompie ( ale na tablicy nie swieci sie check engine ),to samochod kolegi, osobiscie nawet nie wiem gdzie w del solu jest komp?? tak jak w edku ??

m6nj
 
Posty: 478
Dołączył(a): 2007-01-16, 23:01
Lokalizacja: łeczna

przez m6nj » 2007-05-17, 23:42

na moje oko aparat zapłonowy moze byc

  Poprzednia strona
Posty: 42   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2019-09-17, 17:42