CRX II USA 1991 - kompletna wymiana audio
Coś dla crxowych audio

Posty: 10   •   Strona 1 z 1
ManiFest
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2015-12-19, 23:38
Lokalizacja: Bochnia
Samochód: CRX ED8 1991

CRX II USA 1991 - kompletna wymiana audio

przez ManiFest » 2015-12-20, 00:31

Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem CRX'a, pieniążki mam nieco ograniczone i modyfikacje będą szły powoli, jako że nie potrafie żyć bez muzyki planuję wymienić nagłośnienie i tu pojawia się parę pytań.
Na wstępie zaznaczam, że nie znam się na car audio i proszę o pobłażliwe traktowanie (chętnie czegoś się dowiem) :P Do rzeczy:

1. głośniki na przód - jeśli nie znalazłem błędnych informacji to zmieszczą się 13cm, pytanie które wybrać?
2. odtwarzacz - chyba nie ma większych ograniczeń, ważne żeby mial bluetooth i usb
3. wzmacniacz - jeśli budżet teraz nie pozwoli, to w przyszłości dobrze żeby wytrzymał też głośniki z tyłu
4. okablowanie - tutaj nie wiem nic :)
5. wygłuszenie drzwi - tu chyba poradzę sobie z montażem, jakie maty wybrać?

bmw nie lubie, a co za tym idzie bass z tyłu mnie nie kręci, ma być czysto i z ładnym brzmieniem, możliwie jak najmocniej lub z dodatkowo tylnymi głośnikami. O czymś nie wspomniałem?

Prosiłbym o porady, co wybrać. Poszukałem troche w sprzęcie i stwierdziłem, że lepiej będzie jak zapytam, bo łatwo przepłacić za coś co można zrobić lepiej i taniej.
Planowany budżet to ok 1000zł, ale jeśli dobije 1500 to też będzie ;)

Avatar użytkownika
Maniek93
Forumowicz
 
Posty: 1076
Dołączył(a): 2013-03-29, 16:39
Lokalizacja: Kraków

Re: CRX II USA 1991 - kompletna wymiana audio

przez Maniek93 » 2015-12-20, 13:31

no to tak :P
Dołóż do głośników 160mm z osobnym tweeterem i zwrotnicą, a nie kondensatorem - nie mogą być bardzo głębokie, bo będzie magnes haczył o szybę, a jak dasz grubszy dystans to nie domkniesz tapicerki :)