Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Bieniu83 » 2018-07-03, 17:42
przez Bonczek » 2018-07-03, 18:22
przez Masny » 2018-07-03, 20:51
przez ptyk05 » 2018-07-03, 21:14
przez Bieniu83 » 2018-07-03, 21:52
przez ptyk05 » 2018-07-03, 22:02
przez Bieniu83 » 2018-07-03, 22:33
przez Bonczek » 2018-07-04, 13:36
przez Bieniu83 » 2018-07-04, 17:01
przez Bonczek » 2018-07-04, 18:19
przez Bieniu83 » 2018-07-04, 21:41
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości