Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Madcat » 2013-06-10, 17:35
przez polkar » 2013-06-10, 19:24
przez Maniek93 » 2013-06-10, 19:26
przez polkar » 2013-06-10, 19:55
przez Maniek93 » 2013-06-10, 19:59
przez mario85 » 2013-06-10, 20:50
przez atom1 » 2013-06-10, 22:33
przez polkar » 2013-06-10, 23:04
przez Ketiw » 2013-06-11, 01:16
przez Mrowa » 2013-06-11, 08:22
przez sebas » 2013-06-11, 08:32
przez sebas » 2013-06-11, 16:16
przez Daniel's » 2013-06-11, 16:32
przez polkar » 2013-06-11, 16:38
przez Mrowa » 2013-06-11, 18:22
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości