Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez zabas » 2011-10-05, 19:12
przez Damian crx » 2011-10-05, 20:04
przez Sylar » 2011-10-06, 01:27
przez cccp88 » 2011-10-07, 23:08
przez zabas » 2011-10-08, 10:34
przez cccp88 » 2011-10-08, 15:06
przez bar_oo » 2011-10-15, 15:23
przez Han777 » 2011-10-15, 18:55
przez cccp88 » 2011-10-27, 12:30
przez zabas » 2011-10-27, 13:16
przez Sylar » 2011-10-27, 17:16
przez Damian crx » 2011-10-27, 17:19
przez shark155 » 2011-10-27, 22:44
przez cccp88 » 2011-10-27, 23:53
przez zabas » 2011-11-03, 11:38
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości