Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Razzly » 2011-07-18, 18:41
przez Ketiw » 2011-07-18, 20:08
przez Razzly » 2011-07-18, 20:09
przez Kyjo » 2011-07-18, 21:40
przez Razzly » 2011-07-18, 22:31
przez Ketiw » 2011-07-19, 00:08
Razzly napisał(a):Nie ma sprawy tylko kiedy i o ktorej bo do 18 pracuje i w soboty niestety też do 13
przez Frajt » 2011-07-19, 06:08
przez ender2501 » 2011-07-19, 08:16
przez Ketiw » 2011-07-19, 12:18
przez Razzly » 2011-07-19, 19:07
przez Ketiw » 2011-07-19, 20:01
Razzly napisał(a):Pozno jest ale zaryzykuje może ktoś z was bedzie bo kurde nie mam do was kontaktu;//
przez Razzly » 2011-07-19, 23:17
przez Ketiw » 2011-07-20, 13:44
Razzly napisał(a):Heh i bomba, panewka przekręcona po powrocie z Kato...<załamka>
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości