Wydech -co, gdzie, za ile?
Grupa Krakowskich CRX-maniaków

Posty: 28   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2008-11-05, 01:22

Groszek, chyba cieknie Ci z korka spustowego w misce olejowej. W wolnej chwili lepiej się tym zajmij...
a wracając do tematu, to jeśli chcesz podróżować we względnym komforcie, to nie rób przelotu, jak słusznie zauważyłeś. Chyba, że planujesz dać na koniec tłumik, który nie jest przelotowy. A jeśli wspominasz o jakimś Apexi N1, to wrzucaj co najmniej jeden środkowy tłumik...
pzdr

Avatar użytkownika
crash48
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2007-06-08, 13:56
Lokalizacja: Kraków

przez crash48 » 2008-11-05, 07:21

Groszek No jadę do nich za moment, ale jeszcze nie wiem czy nie wrócę za chwile nadal na seryjnym wydechu bo przez telefon jakąś z d.upy cenę krzyknęli i jak się nie wytarguje i nie zrobią mi tego za jakieś 900zł na kolankach to mogą się pocałować w końcowy :D
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." - Jeremy Clarkson
Obrazek

Avatar użytkownika
koniu
Forumowicz
 
Posty: 1825
Dołączył(a): 2005-08-08, 12:58

przez koniu » 2008-11-05, 07:43

Groszek napisał(a):
Koniu, nie wiem, czy Catback mi starczy (obawiam się, że nie) mój obecny wydech kończy się rurką za kolektorem.



styknie....jak widać masz wycięty katalizator i wstawioną zamiast niego rure :]


crash48, :D
Tylko żeby się nie okazało że zostawisz auto wrócisz i będziesz miał zrobione bez kolanek :rotfl:. Jak pisałem wyżej.....to jest pro zakład.

Avatar użytkownika
crash48
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2007-06-08, 13:56
Lokalizacja: Kraków

przez crash48 » 2008-11-05, 09:22

No cóż, zobaczymy.
Gość twierdzi że zrobią na kolankach.
Jak będzie gięte to się wkurwię, ale raczej takiej akcji nie powinni zrobić.
Robię na razie na 2 przelotach, zobaczymy czy będzie bardzo mordę darło, jak się nie będzie dało wytrzymać to dołożę trzeci.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." - Jeremy Clarkson
Obrazek

Avatar użytkownika
Groszek
Forumowicz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2007-10-25, 20:53
Lokalizacja: Kraków, NH

przez Groszek » 2008-11-06, 00:34

I jak crash48, masz już autko? Zrobiony wydech? Jak w końcu wygląda?

Koniu, a jak ma się sprawa z głośnością tego catback'a? :) Jaki Ty masz w ogóle wydech u siebie? :)

Avatar użytkownika
crash48
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2007-06-08, 13:56
Lokalizacja: Kraków

przez crash48 » 2008-11-06, 09:39

Nie zdążyli na wczoraj. Dzisiaj koło południa odbieram to dam znać :)

EDIT: No więc odebrałem solę dzisiaj i muszę powiedzieć, że jest bardzo pozytywnie.

Na niskich obrotach jest cicho, bez problemu widzę się w trasie z tym wydechem.
Przy dociśnięciu lekko bas dociera do kabiny, no a vtec... Hmm, nie chciał bym stać na przystanku jak przejeżdżam i mi się vtec włącza :D

Wydech jest na kolankach.

Co do mocy zobaczymy 29go, na hamowni, wtedy się okaże czy coś ją dławi, ale z tego co przejechałem teraz to mogę chyba spokojnie powiedzieć, że lepiej się zbiera niż wcześniej.

Groszek, Przyjedź na spota w któryś dzień (ja czasem bywam i w piątki i w niedziele też, ale najlepiej wpadaj w środę :) ), to zobaczysz jak to śmiga.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." - Jeremy Clarkson
Obrazek

Avatar użytkownika
Groszek
Forumowicz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2007-10-25, 20:53
Lokalizacja: Kraków, NH

przez Groszek » 2008-11-06, 15:51

crash48, wpadnę na pewno :ok: . W piątek nie dam rady, ale wszystkie inne dni wstępnie mam wolne :) Chętnie posłucham jak to brzmi. Jaki ostatecznie masz wydech? 1 środkowy tłumik przelotowy i tłumik przelotowy końcowy? Ile Cię to wyniosło? :)

I jeszcze pytanko: do seryjnego b16a1 (w planach być może stożek+rura, więcej nie planuje modzić silnika) jaka najlepsza średnica wydechu? 2,25'' (tą wstępnie bym obstawiał) czy 2,5''? Czytałem, że za duża średnica nie jest ok, ale jaka będzie za duża..? 2,5" jest jeszcze ok myślę, no ale co ja mogę wiedzieć :P

Avatar użytkownika
crash48
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2007-06-08, 13:56
Lokalizacja: Kraków

przez crash48 » 2008-11-07, 15:50

Wyniosło mnie wszystko 950zł i mam tak jak mówisz, środkowy przelot i końcowy przelot.
Jak by mi było za głośno to mam przyjechać dorobić trzeci przelot i mi tam coś taniej policzą :) Nawet pytałem co by było jakbym podwójny chciał założyć, to też powiedział gość że nie ma problemu z przeróbką, a do bodykitu by mi pasowało jak go w końcu dostanę xD

Co do średnicy, to gadałem z paroma osobami i wszyscy mi radzili 2,25" (a ja mam b18c4), więc śmiało pakuj 2,25".
Tak naprawdę to rura ma śr. 60mm, a 2,25" = 57mm, więc i tak jest trochę większa (całe 3mm :D )
Oczywiście w wypadku gdy robisz wydech u nas, jak ściągniesz jakiś z jebaya to wiadomo że w calach jest :)
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." - Jeremy Clarkson
Obrazek

bonus
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2008-08-31, 10:39
Lokalizacja: Kajetanów

przez bonus » 2008-11-07, 19:07

a ja mam kolektor 4-2-1 i pozniej pod calym autem kwasowka 2.25 " bez zadnych tlumikow na koncu tylko jest przelotowy :rotfl:

Avatar użytkownika
Groszek
Forumowicz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2007-10-25, 20:53
Lokalizacja: Kraków, NH

przez Groszek » 2008-11-07, 19:26

bonus, ja w tym momencie mam seryjny 4-1 i zaraz za nim kawałek rurki w miejscu katalizatora, 50cm dalej mi się zaczyna reszta wydechu. Także mam pełen przelot na bardzo krótkim wydechu.. I szczerze to średnio mi się on podoba ;) Wolałbym jednak odrobinę cichszy wydech :)

Juster
Forumowicz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 2007-04-04, 23:03
Lokalizacja: Kraków

przez Juster » 2008-11-08, 00:11

crash48 napisał(a):Wyniosło mnie wszystko 950zł i mam tak jak mówisz, środkowy przelot i końcowy przelot.
Jak by mi było za głośno to mam przyjechać dorobić trzeci przelot i mi tam coś taniej policzą :) Nawet pytałem co by było jakbym podwójny chciał założyć, to też powiedział gość że nie ma problemu z przeróbką, a do bodykitu by mi pasowało jak go w końcu dostanę xD

Co do średnicy, to gadałem z paroma osobami i wszyscy mi radzili 2,25" (a ja mam b18c4), więc śmiało pakuj 2,25".
Tak naprawdę to rura ma śr. 60mm, a 2,25" = 57mm, więc i tak jest trochę większa (całe 3mm :D )
Oczywiście w wypadku gdy robisz wydech u nas, jak ściągniesz jakiś z jebaya to wiadomo że w calach jest :)


hoho crash to ja widze ze sie zmienilo pod maska :)

a 950 to maszz kolektorem? bo generalnei to 400 zl plus minus za wydech placili do jajka kumple z mkh. chyba ze kwasowka?

Avatar użytkownika
crash48
Forumowicz
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2007-06-08, 13:56
Lokalizacja: Kraków

przez crash48 » 2008-11-08, 11:55

bez kolektora, z nierdzewki.
O cenę też pytałem, ale nie da się nic taniej bo ceny nierdzewki poszły w górę.
Wiem ile ludzie na MKH płacili, gadałem z Adamem i on też był zdziwiony że taka cena, ale gadałem z tym gościem i mówiłem że Adam robił u niego taniej, ale to było jakiś czas temu...
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." - Jeremy Clarkson
Obrazek

guciow
Forumowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2008-10-13, 10:42
Lokalizacja: Krakow

przez guciow » 2009-04-02, 21:47

ok ale gdzie w krk (NH) pospawaja mi wydech rury mam kwestia samego spawania
od miejsca kata do koncowego tlumika dodam ze rury sa z nierdzewki i jaki koszt samego spawania ??
Naprawy i Tuning Hond 4,5 i 6 gen
Kraków
tel. 606365198

ホンダ コンチェルト

  Poprzednia strona
Posty: 28   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2024-04-18, 16:45