Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez romir123 » 2013-05-03, 11:50
przez Łuki » 2013-05-03, 16:32
przez zabas » 2013-05-03, 20:16
przez romir123 » 2013-05-03, 21:16
przez Siles » 2013-05-05, 09:57
przez wrobel_junior » 2013-05-05, 11:23
przez romir123 » 2013-05-16, 20:51
przez wrobellos » 2013-05-16, 23:33
przez romir123 » 2013-05-17, 08:32
wrobellos napisał(a):no ladnie to wyszlo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości