Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Mikipl » 2013-05-11, 23:54
przez akMe » 2013-05-12, 10:48
przez B2ur3K » 2013-05-12, 11:35
przez sawik » 2013-05-12, 12:00
przez Coligen » 2013-05-12, 12:01
przez Mikipl » 2013-05-12, 12:14
przez DelGrzechu » 2013-05-12, 15:30
przez B2ur3K » 2013-05-12, 18:37
przez Mikipl » 2013-05-12, 21:24
przez chadziaa » 2013-05-12, 21:54
przez Mikipl » 2013-05-12, 22:19
przez M!R@S » 2013-05-13, 14:57
przez chadziaa » 2013-05-13, 16:05
przez Kicin » 2013-05-14, 20:17
przez chadziaa » 2013-05-14, 21:22
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości