Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez B2ur3K » 2013-05-14, 23:17
przez chadziaa » 2013-05-15, 18:25
przez B2ur3K » 2013-05-15, 20:08
przez CIUCIEK » 2013-05-23, 22:46
przez Mikipl » 2013-05-25, 09:29
przez M!R@S » 2013-05-25, 10:31
przez CIUCIEK » 2013-05-25, 16:06
przez RychuRych » 2013-05-28, 23:15
przez Mikipl » 2013-05-31, 19:37
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości