ddawid napisał(a):Hej to mój pierwszy post, za niedługo stanę sie właścicielem del sola który będzie wymagał zrobienia kilku rzeczy, prawdopodobnie blacharka plus malowanie całego auta, zmiana felg, przelot, dolot później kompresor, caraudio.
#1. Mam pytanie jakie max felgi myślałem o 16 ? chce obnizyc/usztywnić auto aby dało się szybko w zakrętach jeździć. Przelot sobie wyspawam więc luz dolot też ogarnę z kompresorem kilka pytań będzie ale to pewnie pozniej.
#2. Co do malowania ktoś ostatnio robił taki zabieg i mógłby powiedzieć z jakimi kwotami trzeba się liczyć ?
#3. Co do car audio jakieś polecane rozwiązania na razie wystarcza mi głośniki w drzwiach nie chce tub basowych itp ma to po prostu ładnie grac.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Siemka!
Zanim przejde do opowiedzi na pytania to chciałbym tylko wspomnieć, że ja osobiście drugi raz bym nie kupił fury do naprawy blacharskiej i lakierniczej. Taniej i lepiej kupić zrobiony już ładnie samochodów i ewentualnie wtedy przemalować na jakiś inny kolor (czy nawet po prostu obkleić folia). Jeżeli nie ma się dostępu do prawdziwych specjalistów w temacie (albo samemu się nie jest specjalistą
) to blacharka metodą oszczędną jest workiem bez dna.
#1 Osobiście uważam, że 16stki to jednak zbyt duże koła do CRXów. Wyglądają z nimi troche karykaturalnie (i mowie to jako uzytkownik felg 16''). Lepiej zainwestować w 15stki. Lepiej wyglądają, masa nieresorowana powinna być odrobinę mniejsza a i sama wydajność auta przy przyśpieszaniu też powinna być lepsza wzlędem 16stek.
Co do zakrętów i sztywnego zawieszenia. Musisz brać pod uwagę czy chcesz te zakręty brać na ulicy czy na torze. Na ulicy twarde zawieszenie wcale nie będzie aż takie mega zajebiste bo samochód będzie skakał na dziurach - a tego na zakrętach zdecydowanie nie chcemy... Na ulicę utwardzić można - ale bez przesady!
#2 Kompletne lakierowanie auta - przerabiałem to. Cennik? od 1500zł w górę. W tym wypadku autentycznie w większości wypadków cena = jakość. Ja swój polakierowałem za ok 4000zł (wliczając w to koszt lakieru) i jestem zadowolony tak 6-7/10.
Na lakierowaniu nie warto oszczędzać, bo spartaczona robota może bardzo szybko ujawnić purchle z rdzą i odchodzący lakier. Chytry dwa razy traci.
#3 Głośniki trzydrożne w drzwi i tyle
Ja miałem JBL CS6 bodajże i grały spoko.
Do głośników warto zainwestować w dystanse MDF - pierdoła niewiele kosztująca, ale ma dwie zalety. Nieznacznie (lub dla audiofili - znacznie) poprawia jakość dźwięku + pozwala na zamontowanie głośników większe niż seryjne.