taki panel biedny z civa w rexie to będzie mega siara
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Ostatnio edytowano 2013-02-18, 07:37 przez bar_oo, łącznie edytowano 1 raz
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Panel od ED4 już dawno zainstalowany dla tego wrzucę fotki i napiszę co trzeba zrobić żeby to grało.
Wbrew stwierdzeniom kolegów że panel od ed 4 będzie wiochą to i tak go wsadziłem do swojego rexa z prostych powodów, po co kombinować z rozlatującym się starym panelem oryginalnym jak w prosty i tani sposób można mieć nie mal to samo cały, koszt to 40zł wraz z przesyłką.
Efekt oceńcie sami, można było by szukać oryginału i płacić za niego 200-250zł bo takie ceny głównie chodzą za oryginalny i nie uszkodzony panel a znaleźć taki to nie taki łatwy sposób.
Sam panel od ED4 pasuje do kokpitu beż żadnych przeróbek natomiast żeby działał to potrzebna są do niego oryginalne linki sterowania przełączania nadmuchu szyba-nogi itp. oraz linka przełączania nawiewu wlot ze dworu lub wnętrza auta.
kostka do silnika dmuchawy pasuje bez żadnych przeróbek za to już żeby działało nam podświetlanie to trzeba z kostki z cienkimi przewodami odłączyć kabelki czarny i czerwony (jak dobrze pamiętam) i podłączyć je pod kostkę podświetlania w nowym panelu.
Linki sterowania podłączamy po uprzednim odkręceniu silniczków sterujących nawiewami przy wentylatorze wystarczy ustawić dobrze linkę aby klapka otwierała i zamykała się a my w tym czasie na panelu mamy pełen zakres suwaka. Ja linkę przymocowałem wkrętem z dużym łbem ale jak by ktoś miał oryginalną blaszkę taką jak na dole nagrzewnicy która dociska linkę.
Druga linkę na nagrzewnicy mocujemy y identyczny sposób z tym że po odkręceniu silnika sterowania nie będziemy mieli wypustki żeby nałożyć linkę dla tego musimy dospawać kawałek bolczyka (u mnie mała śrubka), a samą linkę musimy dobrze wymierzyć czy na odpowiednim położeniu suwaka mamy pożądany efekt czyli dmucha nam jak pokazuje suwak.
Ja linkę przymocowałem kawałkiem drutu (i tak go nie widać) ale równie dobrze można to zrobić jakimś wkrętem.
Na fotkach można podejrzeć jak to wygląda a działa świetnie.
nie no profi sztuka bez obrazy ale jesli ciebie to nie boli to ok ale wygląda deczko strasznie
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Trochę kasztan... i jeszcze zabawa z patencikami/drucikami. Czas, który zmarnowałeś na planowanie i przerabianie mogłeś spożytkować na regenerację starego panelu
też jestem zdania,że lepiej zregenerować stary, dziwnie ten wygląda ;/ właśnie przez takie zabiegi auta w pl są jakimi są (pomieszanymi), ale ważne że działa i Ci się podoba bo mi się kompletnie to nie widzi
vit
przez vit » 2013-02-18, 13:30
Osobiście też bym nie mieszał gratów z róznych generacji ,ale ważne że działa..z drugiej strony pewnie nie wszyscy zauważą że to nie ten ,bo mój chociaż oem to nie działa już parę lat