"Swieże EH 6" na mazowszu :)
Warszawa i okolice.. jest Was tam wielu :)

Posty: 7   •   Strona 1 z 1
Catrol
Forumowicz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2012-12-19, 18:50

"Swieże EH 6" na mazowszu :)

przez Catrol » 2013-02-26, 17:59

Witam wszystkich.

...Jako, że jestem nowy na forum przedstawię się. Mam na imię Karol, lat 22 mieszkam w Dębem Wielkim koło Warszawy. Na stałe mieszkam w UK, będąc na urlopie spełniłem swoje marzenie i kupiłem CRX del Sol :)

Przejdę do rzeczy. Sprowadziłem z Niemiec "Solkę" - rocznik 1997 / 1998 ; Targa ; D16Y8

Autko niestety u swojego poprzedniego (pierwszego) właściciela nie garażowało co niestety spowodowało wyblaknięcie lakieru na lusterkach, masce i zderzekach. Uszczelki niestety też nie wyglądają najlepiej - całe szczęście są szczelne aczkolwiek ich stan zewnętrzny nie jest idealny.

Autko nigdzie nie rdzewieje, nie było naciągane, nie ma przeszłości wypadkowej.

Co radzicie zrobić z tymi uszczelkami ? :)

...Jak zejdą śniegi stawiam "Mojej Walentynce" garażyk. I następnie miałem wplanach lakierowanie (zmiana koloru) i przy okazji chciałem wymienić uszczelki body kit'u.
Chociaż kuzyn mówi mi, że dopóki nie ciekną to lepiej ich nie zmieniać :/

Co Wy o tym myślicie ?

Pozdrówki z Dębego ;)

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-02-26, 18:27

podpinam sie pod temat.. co zrobic z uszczelkami.. nie wiem czy u Catrol, wygladaja tak samo ale u mnie sa takie jakby ubytki.. dziureczki. wypelnic jakims silikonem? bo uszczelki ogolnie sa szczelne .. nic mi tam nie podcieka ale nie sa zbyt ladne szczegolnie po otwarciu drzwi i te od dachu

Catrol
Forumowicz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2012-12-19, 18:50

przez Catrol » 2013-02-26, 18:35

U mnie wygląda to identycznie. Nie ciekną, ciepło z nagrzanego wnętrza nie ucieka na zewnątrz ale są w nich małe dziurki, ubytki, zmatowienia.

Panowie, co rozwiązać problem ? :)

robraf
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-02-26, 19:54

ja wlasnie sie zastanawialem czy nie uzupelnic tego czarnym silikonem.. jakims w sprayu czy cos;) zda to egzamin?

Avatar użytkownika
AWEK
Forumowicz
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2009-03-21, 21:28
Lokalizacja: Shanghai, China

przez AWEK » 2013-02-27, 05:35

Macie 2 opcje chlopaki.
Albo postarac sie w aso zamowic nowe za kupe kasy i sie modlic zeby sie udalo je dostac.

Albo zwyczajnie przegladac uzywki z rozbitkow poliftowych.
Jakiekolwiek uzupelnianie sylikonem bedzie wygladac smiesznie.
Podobno sa specjalne sztyfty do uszczelek, ale na ile to dziala to nie wiem.
Dopiki sie nie leje do srodka, to konserwacja, konserwacja i jeszcze raz konserwacja.

Avatar użytkownika
Matti5d
Forumowicz
 
Posty: 847
Dołączył(a): 2006-08-19, 17:35
Lokalizacja: SG

przez Matti5d » 2013-02-27, 11:45

Są specjalne specyfiki do regeneracji uszczelek, które naprawdę potrafią zdziałać cuda.
Ja polecam 303 Aerospace Protectant do konserwacji, a przy sparciałych uszczelkach najpierw kurację specjalnym 100% silikonem w żelu.

Catrol
Forumowicz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2012-12-19, 18:50

przez Catrol » 2013-02-27, 18:45

Słyszałem o konserwacji naturalnym silikonem, podobno na prawdę robi robotę.
Dzisiaj właśnie wróciłem do siebie - do UK "Moje Kochanie" zostało pod opieką brata.
Muszę w takim razie zlecić mu szukanie silikonu ;)

...Tutaj w UK zima jest dużo lżejsza niż w PL...jak uzbieram budżet planuję sprowadzić jakieś VTI na swapa gratów i m. in. uszczelek ;)

Tylko martwię się trochę opinią, że po zmianie uszczelek mogą być problemy z ich szczelnością :/

A Wy wymienialiście już uszczelki w swoich "Solniczkach" ? :)

Posty: 7   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2024-03-29, 16:36