Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez m6nj » 2007-06-07, 22:48
przez majster1010 » 2007-06-07, 23:58
przez m6nj » 2007-06-08, 09:43
przez majster1010 » 2007-06-08, 14:15
przez mrcinu » 2007-06-08, 14:20
przez majster1010 » 2007-06-08, 14:23
przez mrcinu » 2007-06-08, 14:35
przez majster1010 » 2007-06-09, 08:27
przez opcja » 2007-06-09, 08:36
przez majster1010 » 2007-06-09, 09:08
przez poll » 2007-06-09, 18:31
przez majster1010 » 2007-06-09, 21:08
przez mrcinu » 2007-06-09, 22:56
przez kamilos » 2007-06-17, 01:50
przez mrcinu » 2007-08-13, 12:59
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości