Strona 24 z 26

PostNapisane: 2013-05-24, 00:35
przez filip
Obrazek

tak jakby przygotowania...? ^^

PostNapisane: 2013-05-24, 08:22
przez Snow
no niestety ktoregos dnia mi maska jebnela w szybe i sporo na tym auto ucierpialo, jak widac na fotach, zawiasy uniesione, blotnik wgnieciony od maski, wgniotka na dachu od maski i szyba do wymiany ;(

PostNapisane: 2013-05-24, 08:43
przez filip
chyba i tak zawias będzie musiał zostać uniesiony :P

PostNapisane: 2013-05-24, 09:46
przez Snow
W sumie to nie wiem, jedni pisza ze da sie upchac i maska sie ladnie domyka, inni mowia ze wygluszenie maski trzeba wywalic, a inni ze sie nie miesci. A z drugiej strony za ladnie to nie wyglada taka uniesiona maska. o dziwo jak maska mi sie podniosla to tylko z tej strony mi wyrwalo zawias, z 2 strony zawiasu nie podnioslo tylko przyjebalo w dach i wgniotlo

PostNapisane: 2013-05-24, 13:07
przez MaciOS
snow, kilka miesiecy temu dowiadywalem sie ile kosztowalby swap k20a2 do edka i na dobrych gratach, bez oszczedzania, z hondatą wyszlo cos koło 20tys (sama hondata 3,5tys) ...ale z tego co sie dowiedzialem na zlocie to jest ktos kto to ogarnia za 14tys. wiekszosc zeczy jest customowych, sami spawaja kolektory, wydechy, doloty, łapy... no i robia to bez hondaty ktora sama kosztuje 3,5tys...jak byłby ktos zainteresowany to moge podac namiary ;-) ... no widze ze ostro dzialasz z autem... a co sie stalo z ta maska? jakas stluczke mialeś?

PostNapisane: 2013-05-24, 13:19
przez Snow
stluczki nie mialem, jak jechalem do miasta to na moscie przed basenem gorniczym przy 90-100km/h maska sie otworzyla i przyjebala w szybe :D, ja stoje na lewym pasie, ani trojkata, ani koszulki wszyscy na mnie trabia itd... szkody jakie wyrzadzila to oczywiscie szyba przednia do wymiany, maska do wymiany, zawiasy maski podniesione, lewy blotnik wgnieciony (rog maski wgniotl), i przy szyberdachu wgniecenie bo maska tak przywalila, generalnie spore koszty, ale wymienilem tylko maske+szybe bo na reszte nie mam kasy :(.
k20 fajna sprawa ale no jednak troche kosztuje. moze kiedys za pare lat

a orientujesz sie czy jest u nas w Szczecinie ktos od strojenia? i jak to strojenie sie odbywa, w ogole ile takie strojenie kosztuje?

PostNapisane: 2013-05-24, 13:50
przez MaciOS
no to faktycznie troche szkód powstalo po otwarciu sie tej maski... dobrze ze nic wiecej sie nie stało jak stales na tym lewym pasie bo znam pewien przypadek tyle ze na moscie pionierow... co do strojenia to chłopaki z civicklubu zamawiali goscia gdzies z polski, mozliwe ze z warszawy...a po co chcesz stroić ? podbijasz kompresje? jakies ostrzejsze wałki wkladasz?

PostNapisane: 2013-05-24, 14:21
przez Snow
z warszawy no tak, kojarze, rys, niuton itd... ale pewnie trzeba wiecej aut do strojenia zeby ktos przyjechal. Szkoda, ze u nas nie ma kogos kumatego kto by sie tym zajal.
a strojenie hmm przymierzam sie do swapa b18c4. w sumie to bardzo mozliwe, ze juz za tydzien beda rozpoczete prace nad swapem.

PostNapisane: 2013-05-24, 16:05
przez MaciOS
a masz już swap czy dopiero bedziesz kupował?

PostNapisane: 2013-05-24, 16:11
przez Snow
Silnik juz kupiony z calym osprzetem itd

PostNapisane: 2013-05-24, 16:17
przez MaciOS
a co z łapami? wejdzie to pod maske z ed9? skrzynia bedzie z b16a1 czy zostaje ta z b18 plus jakas przejsciowka z linka->hydro??

ps. b18 to juz bedzie niezły przeciąg w tej budzie ;-) no i ten dzwiek vtec'a ...tylko pozazdroscic...qrcze tez moze cos pomysle o jakims swapie ;-)

PostNapisane: 2013-05-24, 16:21
przez Snow
lapy trzeba albo wyspawac nowe, albo kupic jakies gotowe np. innovative. Co bedzie u mnie to jeszcze nie wiem. Czy wejdzie pod maske ed9, tez rozne opinie slyszalem, silnik napewno siedzi troszke nizej ;/ ponoc sie miesci ale trzeba wytrzec wygluszenie maski. Skrzynia s9b (chyba) z b18c4, hujowa skrzynia bo na 2 biegu wypada z vteca, dobra skrzynka jest s80 ale to koszt 2,5-3k, chcialbym zrobic hybryde cos z b16, zobaczymy pomyslimy. a jesli chodzi o vtec to niestety w c4 jest najmniej slyszalny z tego co wyczytalem.

PostNapisane: 2013-05-24, 18:21
przez filip
i tak bedzie robic przeciag :)

PostNapisane: 2013-05-24, 18:43
przez MaciOS
do civic'a 5gen wchodzi b-seria bez problemu a w edku niestety trzeba troche się pobawić, fajnie ze ktoś zdecydował sie na taki swap u nas i przetrze szlaki ;-) moze az tak nie słychać tego vtec'a jak w b16 ktory poprostu ma agresywniejsza charakterystyke i ma większe pie...ncie na vitku ale i tak jest mega w porownaniu do d-seri ;-) ... do modzenia b18 mysle ze lepsze za sprawa wyzszej pojemnosci, ze skrzynia zawsze mozna cos pokombinowac w przyszlosci, dorwiesz jeszcze sobie np wałki z b18c6, jakas uszczeleczka moze cieńsza, strojenie i bedzie bajka... w b16 brakowalo mi troche momentu obrotowego, ciagnal dobrze gdzies tak przy 4tys. wiec zeby dobrze pokatac to trzeba bylo trzymac obroty odpowiednie ;-)

PostNapisane: 2013-05-24, 19:48
przez Snow
dlugo sie zastanawialem co wybrac czy b16a2 gdzie ryk silnika jest piekny i vtec ladnie daje kopa a b18c4 gdzie jest lagodniejsza charakterystyka ale mamy duzo wiecej momentu z dolu bo prawie 80-90% max wartosci. puki co bedzie seria b18c4 ze skrzynia, jak sie uda to po gdzies pazdziernik/listopad chcialbym zrobic dolot/wydech, hybryda skrzyni.