Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Hitman » 2015-02-12, 21:16
Blady napisał(a):Szarak ED9 w galerii w Bochni..ktos z forum ?
przez Lechucrx » 2015-04-29, 23:05
przez Hitman » 2015-04-30, 15:14
przez ptyk05 » 2015-04-30, 16:07
przez Blady » 2015-09-01, 22:35
przez Lechucrx » 2015-11-27, 15:10
przez Maniek93 » 2015-11-28, 20:14
przez koniu » 2015-11-28, 20:24
przez TERMINATOR » 2015-12-04, 21:19
przez orowiok » 2016-04-09, 15:51
przez Blady » 2016-04-13, 23:29
przez ManiFest » 2016-04-15, 01:14
przez Blady » 2016-04-30, 00:23
przez Blady » 2016-05-07, 22:41
przez koniu » 2016-05-08, 19:42
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości