Wiadomo że do sportu nie istnieją opony uniwersalne na deszcz i suche. Ale na co dzień i czasem jakiś rekreacyjny wypad na tor to chyba nic lepszego w podobnych pieniądzach do T1R się nie kupi. Rainsport jest dobry jak się jeździ normalnie i w większości po deszczu
4 x Toyo R1R na mokre lub brudniejsze warunki
4 x Federal FZ-201 lub Toyo R888 gdy jest sucho, czysto i przyczepnie
Ewentualnie możesz oszczędzić kupując 2 sztuki na suche i tylko zmieniać przód w zależności od warunków, a na tyle spokojnie zostawić R1R i też będzie dobrze.
R1R jest najbardziej uniwersalną oponą jeśli chodzi o brak kasy na dwa komplety opon. Osobiście jeździłem na r888 i do czasu jak nie przyszedł duży deszcz i syf to sprawowały się dobrze. W tym roku wykańczam wszelkie zapasy jakie mam oponowe i kupuję 4 sztyki R1R i to będzie najlepsze rozwiązanie na KJS i Federala lub R888 ( jeśli cena będzie przystępna) na przód do jazdy po torze bo na tyle mogą zostac R1R takie moje zdanie. Pozdro
16" to za dużo ale na 14" kiedyś jeździłem i lepiej się zbierał ale na 185/55 jak dobrze pamiętam jednak wszędzie równo bo jak na kjs rozwalisz oponę to nie musisz dwóch kompletów wozić ze sobą.
Do zwykłej pachołkolandii to zwykłe t1r starczą A najbardziej racjonalne na suche asfalty i mokro to r1r chyba raczej. z rozmiarami felg tył/przód to bym nie kombinował, a najlepiej to szukać 13" bo najtańsze, albo 15" bo najlepsze wymiarowo.
Dymek Jeździłeś kiedyś na t1r ?? Ja miałem okazję jechać jedne KJS i nigdy więcej tych opon to się nie nadaje na upalanie :/ Zero kontroli nad autem R1R jest najbardziej odpowiednią oponą do KJS wedle mnie. oczywiście Pozdro
A ja ostatnio testowałem to: http://www.sklep.oponysportowe.eu/185-5 ... 70%29.aspx Chodzi konkretnie o miękką mieszankę. KJS był asfaltowy, bardzo mokry i syfiasty. No i bardzo fajnie się ta opona zachowuje - dohamowania, przyspieszanie, zakręty. W tej cenie chyba ciężko byłoby kupić coś lepszego na takie warunki.
Rafaelo napisał(a):Dymek Jeździłeś kiedyś na t1r ?? Ja miałem okazję jechać jedne KJS i nigdy więcej tych opon to się nie nadaje na upalanie :/ Zero kontroli nad autem R1R jest najbardziej odpowiednią oponą do KJS wedle mnie. oczywiście Pozdro
To ja nie wiem, mnie się tam jakoś dobrze jeździło
Najlepsze na Kajtka R1R na track day kamionki itp jak sucho to najlepiej jak się zmiesci 13" i wyścigowy slick cenowo wychodzi 800-1000 za kpl. oczywiście slick musi być 200 bo moc trzeba przenieść na asfalt.
z budżetowego ścigania to Profil jest całkiem przyzwoity. Lepszy niż Markgum. T1R jak ktoś lubi to czemu nie ale ogólnie podłączenia do w/w nie ma.
O oponach Profil sie nie wypowiem, ale smiało moge polecić Maxsport jest całkiem przyzwoity, choć lepiej pracuje dogrzany.
Marguma nie polecam, boki są miękie i opona strasznie pływa. Jedynie szutrówki to odziwo bardzo udana opona na mega syf.