Strona 11 z 12

PostNapisane: 2013-07-19, 21:34
przez sebas
Wiadomo że do sportu nie istnieją opony uniwersalne na deszcz i suche. Ale na co dzień i czasem jakiś rekreacyjny wypad na tor to chyba nic lepszego w podobnych pieniądzach do T1R się nie kupi. Rainsport jest dobry jak się jeździ normalnie i w większości po deszczu ;)

PostNapisane: 2013-12-30, 23:25
przez ZajacTeam
Witam, poczytałem co nieco w tym temacie i już sam nie wiem jakie kupić :D

A więc, chcę kupić komplet opon na tor i troszkę brudny asfalt.

Z tego co wyczytałem, to na deszcz dobrze kupić drugi komplet.

Więc proszę o rady poparte na doświadczeniu.

Auto służy tylko do kjs, superoes itp.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 2013-12-31, 14:52
przez Jacques
4 x Toyo R1R na mokre lub brudniejsze warunki
4 x Federal FZ-201 lub Toyo R888 gdy jest sucho, czysto i przyczepnie ;)

Ewentualnie możesz oszczędzić kupując 2 sztuki na suche i tylko zmieniać przód w zależności od warunków, a na tyle spokojnie zostawić R1R i też będzie dobrze.

PostNapisane: 2014-01-12, 12:34
przez Rafaelo
R1R jest najbardziej uniwersalną oponą jeśli chodzi o brak kasy na dwa komplety opon. Osobiście jeździłem na r888 i do czasu jak nie przyszedł duży deszcz i syf to sprawowały się dobrze. W tym roku wykańczam wszelkie zapasy jakie mam oponowe i kupuję 4 sztyki R1R i to będzie najlepsze rozwiązanie na KJS i Federala lub R888 ( jeśli cena będzie przystępna) na przód do jazdy po torze bo na tyle mogą zostac R1R takie moje zdanie. Pozdro

PostNapisane: 2014-01-14, 11:00
przez ZajacTeam
A probowal ktos z was zestawienia:

*Przód 195/50/15, tył 205/45/16 ?

*przód 195/50/14, tył 195/50/15?

Albo jakis innych? :d

PostNapisane: 2014-01-14, 13:54
przez Rafaelo
16" to za dużo ale na 14" kiedyś jeździłem i lepiej się zbierał ale na 185/55 jak dobrze pamiętam jednak wszędzie równo bo jak na kjs rozwalisz oponę to nie musisz dwóch kompletów wozić ze sobą.

PostNapisane: 2014-01-14, 14:33
przez Dymek
Do zwykłej pachołkolandii to zwykłe t1r starczą ;) A najbardziej racjonalne na suche asfalty i mokro to r1r chyba raczej. z rozmiarami felg tył/przód to bym nie kombinował, a najlepiej to szukać 13" bo najtańsze, albo 15" bo najlepsze wymiarowo.

PostNapisane: 2014-01-14, 19:31
przez Rafaelo
Dymek Jeździłeś kiedyś na t1r ?? Ja miałem okazję jechać jedne KJS i nigdy więcej tych opon to się nie nadaje na upalanie :/ Zero kontroli nad autem :( R1R jest najbardziej odpowiednią oponą do KJS wedle mnie. oczywiście Pozdro

PostNapisane: 2014-01-15, 12:36
przez Iron man
A ja ostatnio testowałem to: http://www.sklep.oponysportowe.eu/185-5 ... 70%29.aspx
Chodzi konkretnie o miękką mieszankę. KJS był asfaltowy, bardzo mokry i syfiasty. No i bardzo fajnie się ta opona zachowuje - dohamowania, przyspieszanie, zakręty. W tej cenie chyba ciężko byłoby kupić coś lepszego na takie warunki.

PostNapisane: 2014-01-15, 13:05
przez Dymek
Rafaelo napisał(a):Dymek Jeździłeś kiedyś na t1r ?? Ja miałem okazję jechać jedne KJS i nigdy więcej tych opon to się nie nadaje na upalanie :/ Zero kontroli nad autem :( R1R jest najbardziej odpowiednią oponą do KJS wedle mnie. oczywiście Pozdro


To ja nie wiem, mnie się tam jakoś dobrze jeździło :)

PostNapisane: 2014-01-15, 15:07
przez oryniak
Najlepsze na Kajtka R1R na track day kamionki itp jak sucho to najlepiej jak się zmiesci 13" i wyścigowy slick cenowo wychodzi 800-1000 za kpl. oczywiście slick musi być 200 bo moc trzeba przenieść na asfalt.

z budżetowego ścigania to Profil jest całkiem przyzwoity. Lepszy niż Markgum. T1R jak ktoś lubi to czemu nie ale ogólnie podłączenia do w/w nie ma.

PostNapisane: 2014-01-15, 19:34
przez Dzukis
O oponach Profil sie nie wypowiem, ale smiało moge polecić Maxsport jest całkiem przyzwoity, choć lepiej pracuje dogrzany.
Marguma nie polecam, boki są miękie i opona strasznie pływa. Jedynie szutrówki to odziwo bardzo udana opona na mega syf.

PostNapisane: 2014-01-17, 01:00
przez ZajacTeam
czy r888 w rozmiarze 185/60/14 beda robiły robote w crx?

bo mam okazje kupić, ale wiadomo, że wolałbym 195.50.15

co jednak o tych r14 myslicie?

PostNapisane: 2014-01-17, 09:40
przez czingis
Ja zjeździłem kiedyś komplet 14' r888 i dało się nawet na nich puchary zdobywać. Jeśli masz je za dobre siano wyrwać, to warto.

PostNapisane: 2014-01-17, 21:33
przez Dzukis
czingis napisał(a):Ja zjeździłem kiedyś komplet 14' r888 i dało się nawet na nich puchary zdobywać. Jeśli masz je za dobre siano wyrwać, to warto.

Dokładnie. 14-stka też daje sobie radę