Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Snyka » 2007-03-20, 23:37
przez konik » 2007-03-20, 23:42
przez Lojd » 2007-03-21, 07:03
przez Dice » 2007-03-21, 09:03
przez dejvt » 2007-03-23, 00:46
przez fazer » 2007-04-05, 15:30
przez Haro » 2007-04-05, 21:50
przez YankesCRX » 2007-04-06, 16:48
przez michalbyd » 2007-04-06, 17:03
przez Snyka » 2007-04-06, 17:37
fazer napisał(a):witam:) wkoncu sie wpisalem,Arturo kiedy to weselicho, musze sie odwdzieczyc za swoj konwoj
przez Wrubel » 2007-04-08, 08:15
przez Dice » 2007-04-08, 10:32
przez YankesCRX » 2007-04-09, 14:17
przez MICHU82 » 2007-04-09, 16:52
przez Dice » 2007-04-09, 16:58
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości