Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez rexio » 2011-03-14, 20:13
przez fazer » 2011-03-14, 20:55
przez darban » 2011-03-14, 22:24
rexio napisał(a):fura wypucowana
przez rexio » 2011-03-14, 22:31
przez przem » 2011-03-14, 23:02
przez tigercrx » 2011-03-15, 00:35
przez vzir » 2011-03-19, 20:19
przez dart.master » 2011-04-22, 20:07
przez rexio » 2011-05-05, 22:54
przez darban » 2011-05-06, 14:16
przez WooojaS » 2011-05-19, 09:09
przez Cinas555 » 2011-07-02, 20:38
przez rexio » 2011-07-02, 21:36
przez Cinas555 » 2011-07-03, 22:32
przez rexio » 2011-07-03, 22:36
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości