Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez patriotaksg » 2013-04-09, 11:10
przez sebas » 2013-06-03, 13:05
przez Łuki » 2013-06-03, 19:57
przez KaSIaAa189 » 2013-06-04, 09:01
przez Maniek93 » 2013-06-04, 11:59
przez kotrysek » 2013-06-04, 12:49
przez sutysut » 2013-06-04, 13:02
przez Byku » 2013-06-04, 13:32
przez Thomaso » 2013-06-04, 14:46
przez Frajt » 2013-06-04, 16:01
przez chadziaa » 2013-06-04, 16:30
przez casper-pl » 2013-06-04, 16:57
przez Sylar » 2013-06-04, 17:11
przez res » 2013-06-04, 17:26
przez bar_oo » 2013-06-04, 18:24
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości