Endrju napisał(a):kamilos napisał(a):trochę źle sprecyzowałem. opcja o jaką mi chodzi to oryginalna puszka z filtrem tylko zamiast rezonatora i ramienia pod maską do puchy wchodzi bezpośrednio ta widoczna na zdjęciu rura. powiedzmy że jest szczelna z puszką a więc w dolocie może się tworzyć jakieś większe ciśnienie.
chodzi mi o wpływ tego ciśnienia na pracę silnika
Bardzo dobry pomysł i często praktykowany. Zostawiasz seryjną puszkę - nie ciągnie gorącego powietrza zpod maski a równocześnie ma sporo powietrza do zassania. O AFR się nie martw. Do 14.7:1 daleko mu w przypadku serii więc nie będzie żadnego ryzyka
_TrotyL_ napisał(a):Wydaje mi sie ze na AFR nie ma to znaczenia, masz przeciez czujnik na dolocie jakby przeplywomierz, na tej podstawie ile powietrza jest zasysane czy "wepchane" komputer decyduje o wlasciwiej ilosci paliwa dostarczanego przez wtryski.....4500rpm, wiecej powietrza = komp daje wiecej paliwa=auto jedzie szybciej... na tej zasadzie dziala przeciez turbo ze tloczy powietrze.....inna sprawa ze z regoly przestraja sie komputer....ale z takiej rury napewno nie bedzie takiego cisnienia jak z turbiny...
kamilos napisał(a):pomysł z pończochą jest chyba najlepszy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości