Strona 2 z 4

PostNapisane: 2007-04-10, 21:52
przez rafisz
giscrx napisał(a):wstyd się przyznać że nim jestem(elektrykiem)


hehehe ja tez mam z tym cos wspolnego(elektronik - obecnie student teleinformy)

ale wracajac do tematu jeszcze nie spotkalem sie z przypadkiem poprawy osiagow zwyklego fabrycznego(czyli bez modow) silnika po zamontowaniu jakichs super odjazdowych swiec, takie opowiesci mozna miedzy bajki wlozyc
powtorze jeszcze raz nie ma lepszych swiec do naszych H jak DENSO i NGK, tyle..... szkoda wiecej pisac na ten temat

PostNapisane: 2007-04-10, 21:57
przez Haro
To moze jak juz jestesmy w tym temacie, to ktoś poda numery NGK i DENSO do konkretnych silników, bo też bym se musiał zmienić.

PostNapisane: 2007-04-10, 22:00
przez lukas.elk
Haro, zobacz w schematach ;)

PostNapisane: 2007-04-11, 15:48
przez M!R@S
:cry: ale mi chodzi czy będą pasowały nie to czy są gorsze czy lepsze... kolega miał takie ale przy jakiejś innej hondzie civic i na wykresie po założeniu ich wynik sie troszke poprawił od początku do końca przyduszenia do dechy. Gwinty z tego co mi sie wydaje to D16a9 ma te same co B16A2 tak ?? to praktycznie to samo

PostNapisane: 2007-04-11, 17:50
przez rafisz
jezeli swieca jest na klucz 16 mm to gwint jest taki sam, ale raczej tak z tego co widze na tych fotkach

PostNapisane: 2007-04-11, 19:36
przez M!R@S
i za to masz Plusika. Tak więc pasują i kupuje i sprawdzam. Napisze co i jak po ich założeniu

PostNapisane: 2007-04-11, 22:22
przez Mibars
M!R@S napisał(a):na wykresie po założeniu ich wynik sie troszke poprawił od początku do końca przyduszenia do dechy


Na pewno nie był to jakiś błąd pomiaru? Zawsze coś mogło być odrobinę inaczej ustawione, mogło być cieplej/zimniej... Cała masa rzeczy mogła na to wpłynąć... Chyba, że świece były zmienione na samochodzie bez odpinania go od hamowni....

(swoją drogą czy opłaca się bulić na hamownię dla głupich świec? )

Niegdyś zainteresowało mnie takie coś: (dodam, że nie ma tego w sprzedarzy):
http://www.nexusmagazine.com/articles/Firestorm.html

Co Wy o tym powiecie?

PostNapisane: 2007-04-11, 22:41
przez Haro
Miras. Jak świece dały moc, to może jeszcze śrubki od kolektora, albo płyn chłodniczy jakis lepszy załatw. Do tego wazelina na całe auto dla poślizgu powietrza i na 1/4 bys zaczął sadzić dwunastki

PostNapisane: 2007-06-13, 21:49
przez glanu
lukas.elk napisał(a):zobacz w schematach

no patrze patrze i chyba stary i slepy jestem bo nie widze tam nic ....
opcja szukaj wywyala mi 67 stron :nieok:
wiec panowie nie ma co sie rozpisywac jakie oznaczenie maja NGK do vteca ?? b16a1

PostNapisane: 2007-06-13, 22:31
przez lukas.elk
http://www.honda-crx.info/images_2ndgen/schematy_EE8/silnik/tension_cord.jpg
Element 23. Masz tam wszystkie jakie byly montowane seryjnie w EE8.

PostNapisane: 2007-06-13, 22:43
przez glanu
thank ju ( nie mam jak dac pomogl nie mam opcji takiej :( )
wiem wiecej choc kolejna ciekawostka sa dwa rodzaje ngk i dwa denso
czemu ???

PostNapisane: 2007-06-13, 22:51
przez atom1
ano dwa bo jedne sa zimniejsze a drugie cieplejsze- tylko czemu? te zimniejsze szybciej odprowadzaja cieplo- mialem takie przy turbo

PostNapisane: 2008-07-16, 07:58
przez elmer
Wykrecilem poprzednie swiece z silnika i są to NGK BKR5EK. na allegro sa takie ale nigdzie nie pisze ze do hondy. Zas w katalogu NGK na stronie:
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... ONDA&m=CRX
NGK poleca do D16Z5 swiece BCPR6E-11.

W końcu które wybrać ?

PostNapisane: 2008-07-16, 08:27
przez piotrwicha
elmer napisał(a):NGK poleca do D16Z5 swiece BCPR6E-11

właśnie te

PostNapisane: 2008-07-16, 08:59
przez elmer
OK, to zamówie te.

taka ciekawostka:
Do Skody Felicii 1,3 swiece NGK kosztuja ok 70-80zł za komlet (4szt). a do CRXa kupie komplet NGK za 30zl. Skoda auto o wiele słabsze i wydaje sie tanie w eksploatacji jest jednak nie taka tania :)