witam --powodem dla którego pisze ja sam temat wskazuje jest wydech przelotowy do mojego EE8,nie wiem jak mam sie do tego zabrac ,nie wiem jak ma to wyglądac,wiem tylko ze ma to byc z kwasówki no i nie wiem tez jaka ma byc srednica chyba 2.25'' ,z checiął zobaczyłbym fotki takiego wydechu i jesli ktos wie jak to zrobic to prosiłbym o dokładny opis .jestem z lublina wiec inf gdzie to mozna zrobic w okolicy tez bedzie pomocna lecz głównie zalezy mi na fotkach i opisie od strony techncznej wykonania poniewaz jest mozliwosc ze bedzie to robił mój znajomy spawacz----konkrety nagradzam "POMÓGŁ"--pozdawiam
Nie ma za bardzo konkretów źom. kupujesz rurki, zdejmujesz stary wydech i pod jego wzór robisz nowy - 2.25. Co więcej chcesz ? Jak ktoś Ci poda wymiary, a się okaże, że nie będzie pasowało, to narobisz se dwa razy więcej roboty. Zdejmuj stary i rób nowy. Najłatwiej
witam , dolacze sie do tematu ale chodzi o ED9 . Mam zamiar kupic koncowy wydech i isc do zakladu zeby mi zrobili od kolektora do koncowego przelotowy. Tylko problem w tym ze chce za niedlugo kupic tez Kolektor sportowy. Wiec nie wiem czy lepiej poczekac i wszystko razem zalozyc ?? Czy nie bedzie problemu pozniej sam Kolektor zalozyc jak juz bede mial caly wydech zrobiony?? Jak nie to jaka srednice ??
pozdr
Ostatnio edytowano 2007-05-20, 13:13 przez djmelow, łącznie edytowano 1 raz
ja bede robił 60mm czyli jakies 2,35" ale tak naprawde jaki zrobisz to bedzie dobrze bo kolektor z wydechem połaczysz flanszami które beda przyspawane do wydechu i kolektora --a srednica zalezy od Ciebie
djmelow, Podobno są różne wersje kolektorów ebayowskich. Ja kupilem taki co ma wylot 2 cale, a reszte wydechu robię na 2.25. Ogólnie możesz sobie zrobić wydech wcześniej a później założyc kolektor. Oryginalny kolektor kończy sie w tym samym miejscu co ten ebayowy wiec nie ma problemu.
m6nj -> masz tu linki do zdjec mojego wydechu z kwaasowki. ja robilem z rury kwasoodpornej 50,8mm x 1,2mm (troche wieksza niz serja)
tak to mniej wiecej wyglada na samochodzie,
tak na ziemi
tak polaczylem kolektor z reszta wydechu. nie polecam tej metody, bo czasami jak gdzies sie zahaczy wydechem potrafi rozlaczyc sie i wtedy robi sie naprawde glosno ... :>
wydech robilem taka metoda, jaka poleca Haro, czyli kopiowanie tego, co zostalo z mojego oryginalnego wydechu. Na tlumiki nie patrz bo sam sobie robilem
mam nadzieje, ze zdjecia troche pomoga.
ateem, powiedz mi jeszcze co to za puszka po drodze(chyba strumiennica jakas) i po co ona jest ja myslałem raczej o totalnie przelotowym wydechu bez niczego po drodze no i jeszcze kwestia czy musi byc jakis elastyczny łącznik??mam nie najlepsze doswiadczenia z takimi łacznikami!z doswiadczenia wiem ze tak łącznik jak zastosowałes nie jest trwały no i wzwiazku z tym czy jest koniecznosc załozenia po drodze takiego elastycznego elementu??wolałbym tego uniknac ale nie wiem czy wtedy nie bedzie za sztywno..
Jak zrobisz wydech i dopasujesz do kolektora i potem dasz dużo szerszy kolektor to możesz mieć kopot żeby to złączyć razem. Chyba że wspawasz plecionkę zamiast standartowych uszczelek, ale te uszczelki są bardzo wytrzymałe.
m6nj napisał(a):co to za puszka po drodze(chyba strumiennica jakas)
Sory ale nie moglem wytrzymac. Przeciez jest cos takiego jak tlumik srodkowy. A przelotowy wydech to wcale nie znaczy ze nic nie ma po drodze. Jest cos takiego jak tlumik przelotowy i po prostu robisz wydech tak jak było w serii tyle ze tlumiki przelotowe i bedzie git...
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem. --
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen
hee czyli ta puszka po drodze zaadoptowana jest ze srodkowego tłumika seryjnego??przeciez to nie miało by sensu a jezeli mam dac zamiast tego przelotowy taki tłumik to nie wime po co lepiej dac rure..nie zabardzo rozumiem lukas.elk, co napisałes.
Chodzi o to ze przelotowy tlumik ma inna budowe niz normalny i nie stawia takiego oporu, a przy okazji troche tlumi wiec jak bedziesz mial bez tlumika to raczej bedzie zbyt glosno... Poza tym nie chodzi tylko o gołe rury ale tez o to zeby jednak był jakis opor na wydechu bo tam powstaja jakies podcisnienia. Zauwaz ze nawet w profi autach montuje sie sportowy katalizator a nie wszystko goła rura... Nawet na stronie Grabowskiego z tego co pamietam jest ze nie zawsze wyrzucenie katalizatora jest dobre wiec co dopiero wszystkich tlumikow. Warto tam poczytac bo pamietam ze duuzo o tym było napisane madrych rzeczy. Wydech to nie tylko zrobienien paru rurek ale tez sporo fizyki wbrew pozorom... Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi
Ostatnio edytowano 2007-05-20, 20:53 przez lukas.elk, łącznie edytowano 1 raz
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem. --
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen