Ale wrażenia z NAPRAWDE pustego wydechu są bezcenne Zależy, na co liczysz. Czy na max poprawe osia.gów, czy na lekką poprawe, ale też komfort jazdy dla uszu. Mi komfort zwisa, ale jak zapinam VTEC'a to słychać na drugim końcu osiedla
wiec tak: u mnie w wydechu nie ma nic fabrycznego. ta puszka to tlumik przelotowy. w skrucie jest to dziurkowana rura (uwinieta z blachy perforowanej, oczywiscie kwasowka) o srednicy calego wydechu, a na zewnatrz jest wieksza puszka wylozona welna mineralna (u mnie). Oporow zadnych to nie stawia, a bardzo dobrze tlumi dzwiek.
polaczenie gietkie jest portrzebne, bo inaczej rozbierze ci wydech.
nie wiem jak u was ale ja wczoraj dalem nura pod auto i seryjny wydech z tlumikami ma srednice 60mm!! czyli taki jak mialem pod turbo z kwasa po co robic przelot w takim razie ?
Panowie to moze ja z malym pytaniem wczoraj kupilem sobie koncowy wydech ala Mugen i tez mysle nad przelotem, czy jesli dam full przelota ok 5,7 cm to moge liczyc na poprawe osiagow ( zimny dolocik spod zderzaka tez bedzie ). Jaka opcja dla poprawy osiagow bedzie lepsza ??? z srodkowym przelotowym czy moze full przelot, nie zalezy mi na komforcie, licze na dobry ryk i lepszego buta. Wiec jak ???
bardzo dobrym rozwiazaniem które nie jest pracochłonne i kłopotliwe a daje bardzo dobre efekty jest wyciecie katalizatora i wstawienie koncowego przelotu --w ten sposób robimy przelot na starym wydechu co w połaczeniu z jakims sportowym kolektorem daje podobne efekty---minusem całkowitego pzrelotu jest utrata sporej czesci momentu na dole obrotów za to na górze jest lepiej mam nadzieje ze pomogłem pozdr
Na ala'mugen ryku nie doznasz, raczej bas rozpier2lajacy uszy. Na poczatku to będzie fajne, ale potem męczące. Na poprawe osiagów, myślę, że możesz liczyć, ale bez przesadyzmu. Najlepiej na hamowanko wjechać i się wywiedzieć.
mam A9 wiec kata brak, posiadam w tym momencie uklad Bosala w idealnym stanie ktory na wyzszych obrotach daje fajny dzwiek, rozumiem ze radzicie wywalic tylko koncowy i na jego miejscu przelota walnac??? poprawi mi to gore a dol pozostanie taki sam ??? Haro na hamownie wjade sobie na samym koncu, jesli co modyfikacje mialbym z niej kozystac to moja studencka kieszen by na tym zbyt ucierpiala pytam sie tych co kozystali z danych rozwiazan i im sie sprawdzilo. pozdro
hyh i jest smiesznie!! Dr_, dobrze pisze, po zewnatrz jest rura 60mm a w srodku 50mm niezle jaja jeszcze czegos takiego nie widzialem zeby rura w rurze siedziala :]
ja mam koncowy przlotowy apexi n1 style i bez przelotu na seryjnym wydechu jest naprawde nie przyjewmne buczenie ale jak juz zrobilem przelocik na 1 srodkowym przelotowy 60mm to jest masakra powiem ze drze sie masakrycznie i ludzie sie naprawde dziwnie zachowuja jak mnie slysza ;P a jak zaloze wyciszacz to jest ciszej i w srodku mam spokoj na trase dobry patent zeby glowa nie odpadla
[you] Czasami na drodze spotyka sie szalenców, pedzą na złamanie karku, wbrew rozsadkowi... naprawde.. czasami az cięzko ich wyprzedzic
ze swojego doswiadczcenia powiem, ze calkowity przelot daje pozytywne wrazenia sluchowe, ale na pedale czulem dol mniej wiecej taki sam, ale gora troche gorsza. ale ja robilem testy na tlumikach wlasnej konstrukcji, wiec nie wiem do konca czy to bedzie to samo co na kupnych.