czy jezeli oznaczenia "UP" na kołach rozrządu nie sa skierowane ku górze w tym samym momencie to znaczy ze rozrząd przeskoczył? na moje oko to tak o 2 ząbki ale CHeck ENGINE nie wyskakuje wiec troche dziwne. Wieczorkiem postaram się umieścić foto. Może właśnie przez ten rozrząd tak słabiutko u mnie z mocą (Forester automat idzie rowno ze mna)
załączam fotkę. niestety nie wiedzialem jak mam przesunąć rozrząd, dopiero w domu się dowiedziałem, ze trzeba podniesc kolo lewarkiem i na V biegu obracac kołem. Mimo wszystko może ktoś stwierdzi na oko czy mam przestawiony.
przestawiony i to sporo. az dziw ze nic nie stuknelo.
strzalki powinny byc obie ku gorze, naciecia na kółkach mniej wiecej - - - - tak poziomo w jednej linii a celownik na obudowie rozrzadu powinien celowac w pojedyncze naciecie na kole pasowym. jak masz zdjetą pokrywe to mozesz jeszcze kolki ustalajace włożyc przez celowniki w oba walki rozrzadu tuz za kółkami.
pozatym sprawdz czy masz wszystkie zeby na pasku albo napinacz dobry bo to az niemozliwe zeby tyle przeskoczyl
zeby na pasku sa wszystkie. To moze mechanik spieprzyl sprawe przy wymianie paska i mu sie cos przestawilo. Jak moge to przestawic? dam rade sam czy koniecznie musze jechac z tym do jakiegos magika(i znow martwic sie ze cos bedzie nie tak)
Czy jeżeli do tej pory tak jezdzilem a bedzie juz jakies pol roku i silnik nadal pracuje i wg mnie tylko zaworki klepia i nic pozatym nie stuka to czy moglo sie cos zlego stac z silnikiem czy poprostu efekt uboczny takiej konfiguracji rozrządu jest taki, ze wydaje mi sie ze ciut przy malo mocy jest i dzwiek taki jakby czegos zaduzo dostawal(podobny mialem w romecie kadecie jak sie zalewal:Dtaki lekko gluchy)i to ze sporo pali (10,3L/100km miasto)
tak wogole to macie jakiegos dobrego mechanika co zna CRXa jak wlasna kieszen? z wawy najlepiej lub bliska okolica. na PW bede wdzieczny
chwila chwila..........
to co pokazujesz na zdjeciu o niczym nie swiadczy, a co jest na dole na wale ustawione?
jesli strzalka na obudowie pokrywa sie z gmp czyli pierwszym znakiem po prawej na kole pasowym i tak to wyglada na gorze to jest przestawiony na obu walkach identycznie.
byc moze ustwiles kolo pasowe w pozycji zaplonu czyli 15stoppni przed gmp i masz zonka, bo walek rorzadu nie jest w pozycji gmp walu. czyli przestawiony o 7-8 stopni bo jak wiadomo jeden obrot walu to 1/2 obrotu walka rozrzadu.
najpierw ustawiasz gmp na wale a potem na walkach, popuszczasz wczesniej napinacz i przestawiasz pasek.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com
ehh dokładnie merfi. myslalem że to foto jest jak znaki na kole pasowym sie pokrywają, ale widze, że nie koniecznie. Kolego najpierw wceluj pojedynczym nacięciem na kole pasowym w celownik na obudowie i wtedy zobacz jak jest na kółkach.
walter ale ja myślałem ze to jest ustawienie kółek w momencie gdy znaki na kole pasowym sie pokrywaja. przynajmniej wg mnie tak sie sprawdza ustawienie calego rozrzadu.
czesc
chlopaki z tego zdjecia na gorze nic nie wynika,
po pierwsze nie wiadomo gdzie jest wal,a raczej nie jest w tym momencie w GMP,
po drugie moze byc przestawiony o jeden zabek(choc niby wyglada ze sie zbiegnie gdzie ma zbiec).
Tak jak w poprzednim poscie jest zdjecie ma byc z tym ze ty masz rozrzad skrecony i musisz patrzec na celownik GMP ktory jest na obodowie rozrzadu (a wyzej jest pokazane jak to wyglada bez obudowy i znaki na kole zebatym walu musze sie pokryc ze znakiem na pompie olejowej).
Klucz do walkow to 27 ale nie uzywal by go do krecenia on jest tylko do odkrecania i dokrecania uzywamy, wez zdejmij oslone kola pasowego i grzechotka ale mocna rozmiar 17 krec az ustawisz na celowniku, a kolka rozrzadu musza sie zbiegac do siebie wewnetrzne z gorna linia glowicy, zewnetrze znaki nie sa idealnie w pozomie.
pozdro.