Czesc.
Mam pytanko, w szukaj nic nie znalazlem. Mianowicie, domyslam sie ze mam zapchany troche tylni wydech i sobie pomyslalem, ze jak co to go juz calkiem wybebesze.
Tutaj mi sie nasunelo pytanie do glowy
Czy jak go wybebesze, to czy mi moc spadnie, bo powiedzmy spaliny beda inaczej przeplywac itp.
Jak to jest? Lepiej go oproznic, czy wyyczyscic? Mam seryjny wydech.
najlepiej wymienic zeby go wybebeszyc musialbys go rozcinac bo w srodku jest troche tego.
wiec raczej kup nowy i wymien. a moze katalizator jest zapchany a nie wydech
jezeli masz apchany tylny wydech to jak go oproznisz to wiadomo ze ci wzrosnie moc i silnik bedzie ci sie lepiej wkrecal, teraz jak jest zatkany to spaliny nie maja latwej drogi do "ujscia" wiec jest kicha
po wybebeszeniu napewno bedzie lepiej niz masz teraz
sluchaj przyjacielu.
zostaw ten koncowy wydech w spokoju a zainteresuj sie swoim katalizatorem i wymien go na nowy.
koncowy wydech w jaki sposob moze sie zapchac? pomysl tylko.
czy wpychales tam jakies szmaty / bo ze spalin cialo stale sie nie zrobi.
co innego jakby skorodowal to wtedy zaczalby sie robic glosniejszy i bylyby takie sytptomy do jego wymiany.
nie szukaj sobie dziury w calym, bo zaczynasz od tylu zamiast od przodu.
pozdrawiam
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com
mogl sie zatkac. rury w srodku gnija pekaja ...przemieszcza sie wtedy ten wklad i zaburza zaprojektowany przeplyw spalin. poprstu jest to powiedmzy heh wrzuce do tlumiak a nie poukladane
wprawdzie nie w hondzie(w europejskim pojezdzie), ale zdarzylo mi sie juz ze koncowy wydech byl zatkany jakims syfem, sam sie zastanawiam jak to mozliwe ale mozliwe jest
raz wlasnie mialem cos z map sensorem i mi strasznie falowalo i kopcilo jak cholera. wiec mysle, ze osad sie zebral i w koncowym i katalizatorze.
bede oproznial tylni, i w dodatku za kata dam rurke jakas. Mysle, ze mi autko odmuli. dzieki za odpowiedzi
Enzo, jeździsz dalej na tym moim tłumiku? jeśli tak, to najpierw wstaw rurkę zamiast katalizatora, a potem pomyśl dalej, bo ten tłumik wydawał mi się bardziej na odetkany (przez wypalanie, albo cuś) niż zatkany...
ja mialem zatkany koncowy wydech.cala ta "wata" ze scianek pokruszyla sie i zatkala rure.ale nie polecam takiego wybebeszania.ceera ma wtedy dzwiek jak polonez
1 przy kacie nie ma sondy
2 wyciąć i w spawać rurkę
wydech będziesz miał głośny jak cholera, ja miałem tak i było mnie słychać z kilku kilosów
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.