jak w temacie niewiem jaki to rozmiar gwintu tej srubki co dokreca koło pasowe na wale, wiem ze jest taki jak swieca zapłonowa bo ona sie wkreca , a moze ktoś z okolic katowic posiada taka śrube?? Wielkość to 14 ale gwint jakis dziwny
kurde w manualu zrobili blad a ja to przepisalem ehhhh, masz racje jest to M14x1,25, przed chwila sprawdzalem w swoim starym wale od z5
ale nie zakladaj tu nic innego tylko kup taka srube w ASO
sruba o twardosci 10.8 wystarczy. kupisz w dobrym sklepie z art. metalowymi.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com
no tak ale jest tam na tej orig srubie taka smieszna podkladka itd. (dosc gruba itd) a kupic taka to los na loterii, o ile wogole mozna, a dorabiac taka podkladke to
ja bym tu nie kombinowal...
ta podkladka to zwykły kawalek stali, spokojnie mozna dorobić. Sruba przenosi tylko obciążenia od wstępnego dokręcenia(siły od paska można pominąć) także nia ma strachu. jak byś dokupił srube ze słabszą cechą rzędu 5.6 albo 8.8 to nia dokrecaj na chama tylko użyj jakiegoś loctaitu.
z tym dorabianiem roznie jest - trzeba szukac kawalek blachy, pozniej wiertarki, i kawalek jakiejs tarczy zeby zrobic z tego podkladke, a jak sie nie ma takiego sprzetu to szukasz kogos co ci to dorobi i jak znam zycie to zaraz na flache bedzie chcial
mi osobiscie nie chcialoby sie z tym bawic
a uzywka zaje... sprawa, orig. i wogole , byle tylko miala dobry gwint
ja odkrecalem w taki sposob:
wiadomo przod do gory, albo na kanal
odkrecasz oslone sprzegla(tak blaszana)
w zeby wienca wkladasz jakis duzy plaski srubokret i i opierasz o jakas tam czesc (juz nie pamietam jaka)
zakladasz DOBRY klucz nasadowy 17mm i ciagniesz jak to mowi moj kumpel - "z byczymi jajami" (czasem trzeba sie jakas rura posluzyc)
inny sposobto pojechac do zakladu wulkanizacyjnego zeby goscie odkrecili to pneumatem, pozniej dokrecasz ale z czuciem i wracasz do domu "jak emeryt" coby sie srubka nie odkrecila
/\/\|/\/(-_-)$ napisał(a):tak kurde a jak ja mam silnik wyciągnięty i skrzynię przykręconą nie chce mi się skrzyni odkręcać co da jakoś radę ?? czy nie ??
no to masz jeszcze latwiej, odkrec te oslone i masz dostep do kola zamachowego, reszta tak jak zostalo juz napisane