jak pisze ze moze byc 0.13 to moze byc,,nic sie nie stanie,,,ludziska,,serwwisowo ma byc od 0.13 ssacy /0.15 wydech,to jak tak ktos da ,,bedzie dobrze,,,,, ile razy to idzie walkowac......0,13/0,15........................
Witam, jestem tu nowy i jeszcze średnio sie orientuje w silnikach, więc chciałbym sie upewnić. Mam silnik 1.6 SOHC 125KM w CRX delsol 92 czy luzy zaworowe maja byc 0.20 lub 0.25 czy inne oraz czy rózne na dolocie i wylocie?? Pozdrawiam.
tak jak piszesz,chyba ssacy 0.20 min a wydech 0.25 min,,,,to sohc,ale dokladnie ci zaraz lukas.elk,pewnie da linka do manuala bo ja nie kumam angielszczyzny
może to jest troszke śmieszne co napisze teraz albo poprostu mam coś pokopane z samochodem ale ostatnio regulowałem zawory i mi klekotał ssący 0.13 itd. tak jak pisane wyżej. wczoraj przestawiłem rozrząd (wyprzedziłem ) ssący o 1 ząbek i jak nigdy zamochod chodzi jak cód miód !! ma kopa nie faluje... troszke to dziwne ale mam chory samochod zapłon opóźniłem nieco. Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU ?
M!R@S napisał(a):. Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU
bo może wkońcu ustawiłeś rozrząd dobrze.
a to ze masz chory samochód to się nie dziwie po tych Twoich chorych pomysłach między innymi z :przestawianiem rozrządu,chipami,magnetyzerami
sory za ot.
zaznaczam że nie chce nikogo urazić tylko taka sugestja mi się wysuneła
M!R@S napisał(a):Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU
na pewno nie od przestawienia rozrzadu. luz miedzy krzywka a popychaczem jest zawsze taki sam, bez wzgledu jak ustawisz rozrzad. moze ci zawory o tloki delikatnie stukaly?
też mam szczelinomierz 0,01 0,02 0,03 itd itp a byłem w 3 sklepach i takich niemieli mieli tylko puźniej co 0,5 :/ wię niewiemczy takie teraz produkują...
Zadna obciągara nie da Ci tyle co 1.5 bara !!
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie...
też mam szczelinomierz 0,01 0,02 0,03 itd itp a byłem w 3 sklepach i takich niemieli mieli tylko puźniej co 0,5 :/ wię niewiemczy takie teraz produkują
Ale jak masz 0,10 i 0,03 to chyba gra razem to 0,13 i to lepsze niż luźna 0,10 lub ciasna 0,15
mam prawie 250k przebiegu wyregulowałem zawory a mimo to słychać stuki nadal. Zauważyłem, że dzwigienki mi sie majtają pod palcem (nie siedzą sztywno) czy to objaw ich zużycia?
PS. Jak coś to mam taki szczelinomierz tylko umiejętności nie mam bo jakbym tego nie wyregulował to klekot i tak jest(przy dokręcaniu nakrętki coś się musi rozregulowywać i nie daje z tym rady)
SWtary 50zł kosztuje w serwise hondy!!!!!!!!!!!!!
Nie rób scen 5 dych nie majątek a masz papier i jak ci nie spasi to jedziesz i gadasz że źle i ci robią aż będzie dobrze.
Masz honde to jedź do hondy
proste jak budowa cepa