Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 12 z 19   •   1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19
Avatar użytkownika
bacus0086
Forumowicz
 
Posty: 498
Dołączył(a): 2006-10-17, 15:30

przez bacus0086 » 2012-01-18, 00:02

Ale bardziej oplacalny juz bedzie swap nie? ile kosztowac bedzie zdrowe Z5? 1500zl?
ED9 146KM
:diabelek:



The Power Of Dreams - HONDA

Avatar użytkownika
crxJLC
Forumowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): 2009-03-10, 15:29
Lokalizacja: okolice Wrocławia

przez crxJLC » 2012-01-18, 00:39

sam zdrowy słupek to koszt w okolicach 700-1000 zl
CRX <3

Avatar użytkownika
Adi1990
Forumowicz
 
Posty: 506
Dołączył(a): 2010-03-14, 21:46
Lokalizacja: Głogów

przez Adi1990 » 2012-01-18, 00:47

szczerze? wolałbym kapitalke. wiesz na czym stoisz a słupek albo trafisz albo nie ja już 3 sprzedałem w podobnej cenie i jeden nie bral drugi brał 3 żłopał i to jeszcze kupujący wiedzieli..... więc różnie to jest a koszt pierścieni to raptem 150zł uszczelka pod głowice 85 zł u mnie firma która robi szlify za złożenie układu korbowo-tłokowego czyli panewki z pierścieniami bierze 240zł ale dałem im wszystko oddzielnie blok z tłokami i wałem potem wystarczy to włożyć oczywiście jeśli sam ktoś potrafi jeśli nie to mechanik kolosalnej sumy nie weźmie

[ Dodano: 2012-01-17, 23:47 ]
w 1500 by się zmieścił na moje
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2012-01-18, 01:05

Bez większych problemów możesz wstawiać coś z rodziny małego VTEC'a (np. d16z6,y8,w4). Kwestia kabli i samozaparcia, a silniki, szczególnie np.d16w4 zdecydowanie młodsze.

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2012-01-18, 01:28

Nie zrobisz za 1500 ,gdybyś chciał zrobić wszystko żeby było cacy
-głowica,uszczelniacze zaworów ,planowanie ,sprawdzenie zaworów ,gniazd(dobrze zrobiona głowica to koszt do 800)
-rozrząd
-kpl uszczelek
-panewki
-pierścienie
-świece
-olej+filtr
i jeszcze może coś wyskoczyć po drodze

Avatar użytkownika
Adi1990
Forumowicz
 
Posty: 506
Dołączył(a): 2010-03-14, 21:46
Lokalizacja: Głogów

przez Adi1990 » 2012-01-18, 12:34

nie no jasne może, ale niewiem ile na rozrządzie jeździ w jakim stanie świece i uszczelki dolotowego i wydechowego... ja sam montowałem i głowica mnie wyniosła z frezowaniem gniazd i szlifem zaworów 780zł z uszczelniaczami plus uszczelka 85 to 865 teraz panewki ACL i pierścienie TEIKOKU 275 + 150 to 865 +425= 1290 olej 100zł 1390 no i jak składam sam to taka cena o plus płyn borygo lub koncentrat top akurat te pieniądze chyba że chce żeby tylko oni mi skręcili wał z korbami i włozyli tłoki to 240 za poskładanie z moimi nowyi panewkamii i p[ierścieniami a jak nie to samemu kwestia tego czy lepiej jak zrobią profesjonaliści i mieć gwarancje czy samemu i żeby niechcąco czegoś niepomylić lub zapomnieć ale co lepiej wydać 1500 w ciemno? czy wydać nawet 2000 i wiedzieć że ma się wszystko zrobione?
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-01-19, 00:08

dodaj jeszcze uszczelke pod miske- czasem i pod dekiel, dobry silikon, nowy rozrzad 2000 wyjdzie
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Adi1990
Forumowicz
 
Posty: 506
Dołączył(a): 2010-03-14, 21:46
Lokalizacja: Głogów

przez Adi1990 » 2012-01-19, 14:33

no tak ale patrząc ogólnie takie coś nie robisz co roku jak zrobisz raz porządnie to pojeździsz kupe lat... a kupisz dobry silnik i może zaraz się też wysrać więc to tak wygląda ja żałuje że jak reksa kupiłem 2 lata temu to że odrazu nie zrobiłem kapitalnego
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2012-01-19, 20:33

Generalnie adi 1990 masz rację jak dobrze zrobisz to wiesz na czym jeżdzisz,ale koszty trzeba wziąść na klatę i ne próbować zaoszczędzić ,bo potem to się zemści.Z używkami jest różnie ,jednemu się uda drugiemu nie.
Trzeba się przygotować jak atom1 pisze 2000

Avatar użytkownika
mały91
Forumowicz
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2010-07-08, 22:36
Lokalizacja: Poznań
Samochód: EE8 B20VTEC

przez mały91 » 2012-01-19, 20:45

Vincent napisał(a):Trzeba się przygotować jak atom1 pisze 2000

Jeżeli ktoś ma czas, narzędzia i miejsce to tak. Niestety gdy robote ma wykonać ktoś inny suma sporo rośnie, wtedy bardziej opłaca się kupić zdrowe Z5, jednak tak jak piszecie ryzyko jest....
crxJLC napisał(a):sam zdrowy słupek to koszt w okolicach 700-1000 zl

Nie wiem czy ktoś odda ZDROWE z5 za tyle.... w każdym razie jeszcze w zeszłym roku tak nie było ;)
Mój CRX:
https://www.facebook.com/ee8b20vtec

Avatar użytkownika
Adi1990
Forumowicz
 
Posty: 506
Dołączył(a): 2010-03-14, 21:46
Lokalizacja: Głogów

przez Adi1990 » 2012-01-19, 21:17

no dokładnie a nikt nie karze wszystkiego naraz na jedną wypłate kupujesz cały rozrząd i uszczelki..., na drugą panewki i pierścienie na 3 ściągasz wszystko szlify itp. i skłądasz;) i jest łatwiej większość ludzi tak robi mało kto w polsce ma tyle kasy że z biegu wyda pare tysi
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!

Avatar użytkownika
crxJLC
Forumowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): 2009-03-10, 15:29
Lokalizacja: okolice Wrocławia

przez crxJLC » 2012-01-20, 01:13

ZDROWE w sumie mozna napisac w nawiasie :razz:
CRX <3

DUDI1111
Forumowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2012-02-10, 00:16

Uszczelka głowicy

przez DUDI1111 » 2012-04-06, 20:45

Witam kupiłem nie dawno CRXsa i mam problem bo nie zdążyłem się nią nacieszyć poszła prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.Mam zamiar ją rozebrać i pytam jaką najlepszą kupić uszczelkę i co jeszcze ewentualnie przy okazji wymienić.Wiem że jest to model ed9 ale nie wiem jaki rodzaj silnika może ktoś wie jak to rozpoznać na pewno nie jest to VTEC .Pozdrawiam DUDI1111

Avatar użytkownika
Abaddon
Forumowicz
 
Posty: 719
Dołączył(a): 2009-02-24, 20:08
Lokalizacja: Sędziszów

przez Abaddon » 2012-04-06, 21:26

z przodu silnika przy łączeniu ze skrzynią biegów jest wybite oznaczenie silnika. Masz zapewne D16Z5 lub D16A9. Uszczelka najlepiej ASO, chociaż zamiennik reinza też powinien dać radę.
Turbo Pomarańcza http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=36957

https://www.facebook.com/grassygarage !! ;)

kirek55
Forumowicz
 
Posty: 772
Dołączył(a): 2009-09-16, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk

przez kirek55 » 2012-04-07, 11:46

Napisz z kąd jesteś to pewnie da radę z kimś z okolicy się dogadać żeby podjechał i powiedział ci co nieco o twoim samochodzie ;)

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 12 z 19   •   1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Teraz jest 2024-04-25, 06:41