koledzy czy ma ktoś z was możliwoś załatwienia(kupienia)dobrych uszczelniaczy zaworów za wyjątkiem piotrwicha bo on chyba nie wie ile kosztuje używany silnik a ile uszczelniacze w ASO
przeciez mariusz 123 napisał, że może załatwić, CORTECO lub REINZ, one to najlepsze rozwiązanie, niestety mi już się skończyły
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.
Na początek to witam wszystkich
Niestety moja perła też bierze olej ok litr/1000km, jeżdżę na kastrolu magnatec 10w-40, zastanawiałem się nad wymianą uszczelniaczy zaworów ale poczytałem forum i trochę zwątpiłem w sens tej roboty. A czy ktoś z urzytkowników jeździ na mineralnym i co ile go wymienia.
PS.Znalazłem uszczelniacze w IC-cars po 4zł sztuka producent TOA czy warto to brać.
uszczelniacze tylko oryginal.. ja placilem 80ojro za komplet + uszczelniacze walkow.
i zadne tam polsrodki, czyli remont glowicy. przy 1l/1000km to remont dolu tez trzeba zrobic. ja zrobilem tylko glowice i znow musze rozbierac silnik bo oleju bierze tyle ile przed glowica okolo 400-500ml. akurat w tym wpadku nie ma co sie ludzic i jak juz rozbierac to raz a porzadnie
Ok to teraz zapytam bo żaden ze mnie mechanik.
Czy uszczelniacze zaworowe do D16Z5, D16A9 i D16A8 to to samo bo mam motor D16Z5 i właśnie zamówiłem uszczelniacze tylko do D16A8 bo po katalogu sprzedawca stwierdził że to to samo.
I nie zobaczysz bo nie ty założyłeś temat
Ale po uszczelniaczach zamiennikach nie spodziewaj się cudów. Aha i jeszcze jedno. Jesli masz zamiar robic same uszczelniacze to nie pozwol mechanikom zdjąć głowicy! Można je wymienić be zdejmowania i oszczedzisz kupe kasy na uszczelce i robociznie!
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem. --
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen
Jeszcze celem upewnienia.
Kupiłem autko tydzień temu i po pierwszych 500 km ubyło 0,5l oleju ale to każdy butował niemogąc się nadziwić kopytu jakie autko ma, drugie 500 przejechałem w trasie nie przekraczając 4 tyś obrotów i oleju nie ubyło nic.
Kupiłem oryginalne uszczelniacze zaworowe i zestaw uszczelek pod pokrywę zaworów, świece i śruby i teraz nie wiem wymieniać czy nie a jeżeli wymieniać to czy to wystarczy czy uszczelnić coś jeszcze.
Zainstalowanie nowych pierścieni może niestety minąć sie z celem jeśli cylinder cierpi na owalizację. Używając specjalistycznego urządzenia (tzn obracając mikrometrem)łatwo ustalić stan cylindra po zdemontowaniu głowicy. Czy ktoś zna wartość dopuszczalnych odchyleń wg Hondy?
ja mialem robione pomiary tuleji,tuleje ok,po 75.00-75.02...,,,seryjne honowanie bylo ok z drobnymi przeswitami,,,dalem do shonowania,a hanka zre tyle co przed remontem[no moze troche mnie]0.5litra oleju[ale nie wiem czy zranie oleju nie jest spowodowane zlym zalozeniem pierscieni,bo po fakcie zobaczylem na necie artykul,i zonnk,].......ps.abuszajke- nominal ma 75.00-75.02 honda zezwala zakladac nominal do 75,07,ale niewiem czy to moze byc roznica owalnosci cylindra te 0.7 czy max honownia na nominal,,...
powiedzcie mi może wiecei czego jest to wina,a mianowicie
przy dodawaniu gazu stopniowo czyli powoli silnik nie kopci nic a przy gwałtownym jest niebieska chmura,to uszczelniacze czy pierścienie??
POWRÓT DO KORZENI CHCĘ 1 GEN!!!
SPRZEDAM CZĘŚCI DO CIVIC V GEN
blok i głowica d16z5
SZYMANY
et 15.527s
było mokro :/